Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@03:30:53 GMT

اهتزاز همزمان سه پرچم ایران بر روی سکوی قهرمانی پارا آسیایی جاکارتا توسط تیم شطرنج نابینایان

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۷۵۲۰۲/اهتزاز_همزمان_سه_پرچم_ایران_بر_روی_سکوی_قهرمانی_پارا_آسیایی_جاکارتا_توسط_تیم_شطرنج_نابینایان

اهتزاز همزمان سه پرچم ایران بر روی سکوی قهرمانی پارا آسیایی جاکارتا توسط تیم شطرنج نابینایان

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ عکسی بی نظیر که شاید دیگر در هیچ مسابقه رسمی تکرار نشود

اهتزاز همزمان سه پرچم ایران بر روی سکوی قهرمانی پارا آسیایی جاکارتا توسط تیم شطرنج نابینایان.

سیدعباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه که عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزش‌های نابینایان و کم بینایان کشور نیز است، ‌موفقیت اخیر تیم بانوان شطرنج باز نابینا و کم بینا ایران در مسابقات آسیایی پاراالمپیک جاکارتا را تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون وزیر خارجه در صفحه اینستاگرام خود با انتشار عکسی از اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران در مسابقات آسیایی پاراالمپیک جاکارتا نوشت: این عکس کم نظیر است.

این عکس مربوط می شود به مراسم توزیع مدال در رشته شطرنج نابینایان و کم بینایان بانوان در پاراآسیایی جاکارتا.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۵۲۰۲/اهتزاز_همزمان_سه_پرچم_ایران_بر_روی_سکوی_قهرمانی_پارا_آسیایی_جاکارتا_توسط_تیم_شطرنج_نابینایان را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: