Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@10:56:22 GMT

رومینیگه: هم تیمی‌های لواندوفسکی حامی او هستند

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۰۷۵۲۰۳/رومینیگه_هم_تیمی_های_لواندوفسکی_حامی_او_هستند

رومینیگه: هم تیمی‌های لواندوفسکی حامی او هستند

کارل هاینز رومینیگه، رئیس باشگاه بایرن مونیخ مدعی شد که رابرت لواندوفسکی، حمایت کامل هم تیمی هایش در مسیر کسب کفش طلا را دارد.

به گزارش "ورزش سه"، پس از به اتمام رسیدن بوندس لیگا، اوبامیانگ با 31 گل موفق شد عنوان آقای گلی رقابت ها را از آن خود کند و لواندوفسکی با 30 گل دوم شد. مهاجم لهستانی معتقد بود در دیدار پایانی لیگ که بایرن 4 گل به ثمر رساند، هم تیمی هایش از او حمایت نکردند که بتواند عنوان آقای گلی را کسب کند و از همین رو چندین بار ابراز ناراحتی کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال رومینیگه مدعی شد که بایرنی ها کاملا پشت سر لوا هستند تا او کفش طلا را کسب کند.

او گفت:" من با مایکل بارتل، ایجنت لوا صحبت کردم و ازا و پرسیدم که مشکل چه بوده است. او گفت که رابرت در دیدار پایانی مقابل فرایبورگ احساس کرده هم تیمی هایش از او حمایت نمی‌کنند. من پاسخ دادم که چنین چیزی را ندیدم و همچنین خاطرنشان کردم که رابرت چند موقعیت داشت که هم تیمی هایش برایش ایجاد کردند.

همچنین به خاطر داشته باشید که آرتورو ویدال نیز دو موقعیت خیلی عالی داشت ولی به جای آنکه دروازه خالی را گل کند، پاس داد که البته پاس هایش آنطور که باید نبود.

باید بگویم که هم تیمی های رابرت واقعا می‌خواستند او کفش طلا را ببرد ولی این اتفاق در نهایت رخ نداد. لوا یک گل زد و اوبامیانگ دو گل. ولی فکر می‌کنم وقتی 60 گل در دو فصل بوندس لیگا به ثمر رسانده اید، کاملا عملکرد رضایت بخشی کسب کرده اید، حتی بدون کسب کفش طلا."

روبرت لواندوفسکی کارل‌هاینس رومینیگه بایرن مونیخ

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۵۲۰۳/رومینیگه_هم_تیمی_های_لواندوفسکی_حامی_او_هستند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: