Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@14:56:04 GMT

افزایش تعداد پرواز و کاهش قیمت بلیط سفر به کیش

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۰۷۵۳۴۱/افزایش_تعداد_پرواز_و_کاهش_قیمت_بلیط_سفر_به_کیش

افزایش تعداد پرواز و کاهش قیمت بلیط سفر به کیش

مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش با اشاره به اینکه حیات کیش وابسته به رونق گردشگری است گفت: با توجه به سیاست های ابلاغی و حمایتی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در راستای رونق گردشگری در جزیره کیش، افزایش پرواز به جزیره و کنترل قیمت ها بزودی اجرایی می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کاپیتان محمد تقی جدیدی مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش در گفت و گو با کیش پرس از کاهش قیمت بلیط های هواپیما در سفر به کیش و افزایش تعداد پروازهای این شرکت از شهرهای مختلف به جزیره مرجانی کیش خبرداد و اظهار کرد: در نشستی که با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش دکتر انصاری لاری برگزار شد و با نگاه ویژه ایشان به رونق و توسعه گردشگری جزیره کیش طرح هایی در راستای انتخاب کیش به عنوان مقصد گردشگری و ازدیاد ورود مسافر ارائه شد که با توجه به اولویت این شرکت در برقراری پروازها به جزیره و سیاست های ابلاغی و حمایت های مدیرعامل سازمان مقرر شد علاوه بر افزایش پروازهای منتهی به جزیره کیش، سیاست های کنترلی و نظارتی بر قیمت بلیط سفر به کیش نیز صورت پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سهم کیش ایر با اجرای سیاست های جدید در رونق کیش نسبت به دیگر ایرلاین ها با افزایش های صورت گرفته سهمی پررنگ خواهد بود افزود: بنابرآنچه بیان شد قیمت بلیط مصوب پرواز به کیش توسط شرکت هواپیمایی کیش از این پس از 5 میلیون و 300 هزار ریال (530 هزار تومان) رفت و برگشت به 4 میلیون و 510 هزار ریال (451 هزار تومان) رفت و برگشت کاهش یافته و تمامی چارتر کنندگان که با شرکت هواپیمایی کیش قرار داد دارند موظف هستند که بلیط سفر به کیش را به قیمت یاد شده به مسافران ارائه کنند.

مدیرعامل کیش ایر تصریح کرد: هیچ یک از شرکت های طرف قرارداد شرکت هواپیمایی کیش حق دریافت وجه اضافه از قیمت یاد شده از مسافران پروازهای این شرکت به جزیره کیش را ندارد و در صورت مشاهده هر گونه تخلف با متخلفان به شدت برخورد می شود.

وی ادامه داد: مسافران پروازهای کیش در صورتی که از پروازهای این شرکت بلیط تهیه کرده باشند بدون در نظر گرفتن اینکه این بلیط از کدام چارتر کننده است در صورت پرداخت هر گونه وجه اضافه می توانند با یکی از دفاتر کیش ایر یا روابط عمومی این شرکت تماس گرفته وضمن معرفی چارتر کننده متخلف وجه اضافی پرداخت شده را از شرکت کیش ایر دریافت کنند.

کاپیتان جدیدی با بیان اینکه ارائه سهیمه پروازهای کیش این شرکت به چارترکنندگان کاهش یافته است تاکید کرد: شرکت کیش ایر در راستای احساس وظیفه و تعهد به مسافران جزیره کیش میزان 40 درصد از سهمیه واگذاری به چارتر کنندگان را کاسته و با در اختیار داشتن این میزان از سهمیه پروازی ، 60 درصد مابقی را که در اختیار چارتر کنندگان است تعهد می کند و در این راستا متعهداست تا قیمت بلیط به نرخ های اعلام شده به دست مسافران جزیره کیش برسد.

وی با تاکید بر اینکه با شرکت های چارتر کننده متخلف برخورد می شود اضافه کرد: در صورت تکرار تخلف از سوی چارتر کنندگان در هر یک از شهرهای کشور، قرارداد کیش ایر با این شرکت ها ملغی شده و چارتر کننده جدید جایگزین خواهد شد.

مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش در خبری خوش به کیشوندان نیز اظهار کرد: قیمت بلیط برای کیشوندان از مبلغ مصوب نیز ارزان تر ارائه شده و کیشوندان می توانند در تهران و کیش با مراجعه به دفاتر شرکت هواپیمایی این شرکت در محدوده زمانی مشخص(72 ساعت قبل از هر پرواز) بلیط را به قیمت 4 میلیون و 180 هزار ریال(418 هزار تومان رفت و برگشت) تهیه کنند.

وی همچنین با اشاره به بازه های زمانی خاص مناسبت ها، ایام ویژه و نمایشگاه ها که در آن تقاضای پرواز به کیش افزایش می یابد نیز افزود: در زمان های خاص که تقاضا برای سفر به کیش افزایش می یابد این شرکت با افزایش صندلی و تعداد پرواز به جزیره کیش تلاش خواهد کرد تا از افزایش کاذب نرخ پروازی به جزیره جلوگیری کند.

افزایش ناوگان پرواز به کیش، گسترش مسیرهای پرواز از شهرستان هایی مانند بیرجند، زاهدان، کاشان، همدان، اردببل و اراک به جزیره نیز از دیگر خبرهای خوشی است که مدیرعامل کیش ایر برای کیشوندان داشت.

وی با اعلام این خبر افزود: بی تردید افزایش پرواز به کیش از عواملی است که می تواند بستر رونق و توسعه جزیره کیش باشد در این راستا شرکت هواپیمایی کیش نیز تمام توان خود را به کار می گیرد تا فعالان اقتصادی بخش های مختلف به نوعی از مزایای آن بهره مند شوند.

کاپیتان جدیدی با تاکید بر اینکه شرکت هواپیمایی کیش در برنامه های آینده خود ارتباط بین المللی را در دستور کار خود دارد بیان کرد: با وجود ظرفیت های  گردشگری حلال بی نظیر مانند دریا، پلاژهای بانوان و آقایان که در جزیره وجود دارد می توان ارتباط با کشورهای دیگر که در خواست استفاده از این ظرفیت ها را دارند برقرار کرد.

وی با اشاره به اینکه تقویت ناوگان هواپیمایی از برنامه های مهم این شرکت است بر حمایت ها و پیشتبانی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از طرح های کیش ایر تاکید و خاطر نشان کرد: در تمامی طرح های ارائه شده این شرکت پشتیبانی دکتر انصاری لاری و حمایت های ویژه ایشان قدرت روحی فراوانی به مسئولان این شرکت بخشید که امید است با بهره گیری از این حمایت ها و پشتوانه قوی در آینده شاهد رونق و توسعه هر چه بیشتر جزیره کیش باشیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۵۳۴۱/افزایش_تعداد_پرواز_و_کاهش_قیمت_بلیط_سفر_به_کیش را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: