Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@20:37:23 GMT

آخرین وضعیت جسمانی مهدی فخیم‌زاده از زبان خودش/ سر حالم و آماده برای کار + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۷۶۰۱۶/آخرین_وضعیت_جسمانی_مهدی_فخیم_زاده_از_زبان_خودش_سر_حالم_و_آماده_برای_کار_فیلم

آخرین وضعیت جسمانی مهدی فخیم‌زاده از زبان خودش/ سر حالم و آماده برای کار + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهدی فخیم زاده كارگردان سينما و تلويزيون كشورمان که مدتی قبل به دلیل تصادف در بیمارستان بستری شد، به تازگی و پس از چند روز ترخیص از بیمارستان، فیلمی از خود در فضای مجازی منتشر کرده و در آن درباره حال و روز فعلی اش توضیحاتی داده است.

در ادامه می توانيد فيلم صحبت های اين هنرمند را ببينيد؛

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   «سلام ؛
حدود ده روز قبل، سر صحنه آخرين فيلمم «مشت در وقت اضافه» تصادفی پيش اومد و من مضروب شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
كارم به بيمارستان كشيد و چند روزی بيهوش بودم يا بيهوش نگهم داشتند. به هر حال، مرخص شدم و الان خوبم. تهران هستم؛ خوب و سر حالم و شكستگی ندارم و اتفاقی هم نيفتاده. آنچه نوشتند واقعيت نداره، نه كمرم شكسته و نه دست و پايم. به هر حال سر حالم و آماده برای كاركردن. از همه كسانی كه جويای حالم بوده اند، ممنونم».

انتهای پيام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۶۰۱۶/آخرین_وضعیت_جسمانی_مهدی_فخیم_زاده_از_زبان_خودش_سر_حالم_و_آماده_برای_کار_فیلم را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: