Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@09:35:09 GMT

همکاری۱۰۰ هیئت مذهبی تویسرکان در برگزاری مراسم شهادت حضرت رقیه(س)

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۰۷۶۵۰۲/همکاری۱۰۰_هیئت_مذهبی_تویسرکان_در_برگزاری_مراسم_شهادت_حضرت_رقیه_س

همکاری۱۰۰ هیئت مذهبی تویسرکان در برگزاری مراسم شهادت حضرت رقیه(س)

تویسرکان - سرپرست تبلیغات اسلامی تویسرکان از اعلام آمادگی ۱۰۰ هیئت ثبتی این شهرستان برای برگزاری مراسم شهادت حضرت رقیه(س) خبر داد.

حجت‌الاسلام علی کاروند در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با هماهنگی شورای هیئات مذهبی شهرستان تویسرکان ۱۰۰ هیئت از هیئات مذهبی این شهرستان در تدارک مراسم شهادت حضرت رقیه(س) هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی برگزاری مراسم عزاداری، برپایی ایستگاههای صلواتی، ختم قرآن، سخنرانی مبلغین، توزیع محصولات فرهنگی و برپایی روضه های خانگی را از مهمترین برنامه های تدارک دیده شده برای برگزاری مراسم شهادت حضرت رقیه(س) عنوان کرد.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان تویسرکان همچنین از برگزاری مراسم عزاداری و سوگواری دهه اول صفر در مساجد این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: مراسم عزاداری و سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) در ماه محرم در شهرستان تویسرکان با همکاری هیئت امناء مساجد و هیئات مذهبی با شکوه و عظمت خاصی برگزار شد.

وی عنوان کرد: در ماه محرم، با همکاری هیئات مذهبی، هیئت امناء مساجد و ادارات و نهادهای مختلف علاوه بر برگزاری برنامه های عزاداری در مساجد و حسینیه ها، تجمع باشکوه سوگواران حسینی در تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) نیز با حضور دسته های عزاداری در محل میدان اصلی شهر با شکوه خاصی برگزار شد.

حجت‌الاسلام کاروند یادآور شد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده طی دهه اول ماه صفر نیز مجالس سوگواری با حضور روحانیون و مداحان در مساجد شهرستان در قالب برنامه‌های سخنرانی و مداحی برگزار می‌شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۶۵۰۲/همکاری۱۰۰_هیئت_مذهبی_تویسرکان_در_برگزاری_مراسم_شهادت_حضرت_رقیه_س را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: