Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@15:45:31 GMT

اصفهان| مرحله شهرستانی المپیاد طرح دادرس برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۰۷۶۶۴۲/اصفهان_مرحله_شهرستانی_المپیاد_طرح_دادرس_برگزار_می_شود

اصفهان| مرحله شهرستانی المپیاد طرح دادرس برگزار می‌شود

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان گفت: مرحله شهرستانی المپیاد طرح دادرس در روزهای ۱۴ و ۱۵ اسفند ماه با حضور تیم‌های راه یافته در سطح شهرستان اصفهان برگزار می‌شود. ۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱ استانها اصفهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهانبه نقل ازروابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان؛ شهریار انصاری طادی از برگزاری ششمین دوره المپیاد منطقه‌ای طرح دادرس در مدارس این شهر خبر داد و اظهار داشت: آزمون کتبی المپیاد آماده با حضور دادرسان مدارس متوسطه اول نواحی 6 گانه شهر اصفهان به صورت مجزا در دو بخش دختران و پسران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه المپیاد دادرس در واقع تمرینی عملی در محیطی دوستانه است که دانش آموزان خود را به مرحله آزمایش بگذارند، افزود: این المپیاد در مرحله منطقه‌ای پس از آموزش مباحث دادرس در سطح نواحی 6 گانه در بهمن ماه برگزار شد و از بین مدارس شرکت کننده در هر منطقه یک مدرسه دخترانه و یک مدرسه پسرانه انتخاب شدند .

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان تصریح کرد : بر این اساس مدرسه دخترانه آسیه و مدرسه پسرانه شمس‌آبادی در سطح ناحیه یک، مدرسه دخترانه نمونه دولتی خدیجه کبری و مدرسه پسرانه امیرالمومنین در سطح ناحیه دو، مدرسه دخترانه عطیه و مدرسه پسرانه شهید اژه‌ای در سطح ناحیه سه ، حائز رتبه برتر شدند .

وی خاطرنشان کرد: در سطح ناحیه 4 شهر اصفهان، مدرسه دخترانه خدیجه کبری و مدرسه پسرانه شهید اژه‌ای، در سطح ناحیه 5 مدرسه دخترانه امام محمد باقر (ع) و مدرسه پسرانه لقمان حکیم و در سطح ناحیه 6 مدرسه دخترانه آسیه و مدرسه پسرانه شهید فروغی رتبه برتر را کسب کردند.

انصاری طادی ادامه داد: المپیاد آماده با هدف افزایش سطح ایمنی و خطرپذیری مدارس درمقابله با حوادث و بلایای طبیعی و ساماندهی تیم‌های اولیه مدیریت بحران مبتنی بر دانش آموزان آموزش دیده، توانمند و برخوردار از مهارت کارگروهی برگزار شده و بدون تردید استمرار اجرای این طرح می‌تواند در ارتقای سطح آمادگی دانش آموزان نقش مهمی ایفا کند.

وی گفت: مرحله آزمون عملی طرح دادرس دانش آموزان شهر اصفهان در روزهای دوشنبه و سه شنبه هفتم و هشتم اسفندماه به ترتیب ویژه خواهران و برادران برگزار می شود.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان اظهار داشت: مرحله شهرستانی المپیاد طرح دادرس در روزهای 14 و 15 اسفند ماه با حضور تیم های راه یافته در سطح شهرستان اصفهان برگزار و یک تیم خواهر و یک تیم برادر برای شرکت در مرحله استانی انتخاب خواهد شد.

انتهای پیام/ ت

R41346/P1336/S6,51/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۶۶۴۲/اصفهان_مرحله_شهرستانی_المپیاد_طرح_دادرس_برگزار_می_شود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: