Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@13:12:41 GMT

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان خبر داد ارسال کمک‌های هلال احمر استان اصفهان به سیل‌زدگان آذربایجان غربی

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۰۷۶۶۴۳/مدیرعامل_جمعیت_هلال_احمر_استان_اصفهان_خبر_داد_ارسال_کمک_های_هلال_احمر_استان_اصفهان_به_سیل_زدگان_آذربایجان_غربی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان خبر داد ارسال کمک‌های هلال احمر استان اصفهان به سیل‌زدگان آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان، محسن مؤمنی اظهار داشت: در پی وقوع سیل در استان‌های شمال غرب کشور و بنابر اعلام نیاز و هماهنگی با سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران و در راستای خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان استان آذربایجان غربی، نخستین محموله کمک‌های این جمعیت شامل اقلام خوراکی به این استان ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این مرحله تعداد 8 هزار و 5 قوطی کنسرو لوبیا، 2 هزار و 232 بسته عدس درشت، 2 هزار و 232 بسته لپه، 2 هزار و 232 بسته لوبیا قرمز و یک هزار و 116 بسته لوبیا چیتی توسط جمعیت هلال احمر استان اصفهان به منطقه سیل‌زده آذربایجان غربی ارسال شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان با اشاره به اینکه در صورت نیاز آماده ارسال کمک‌های امدادی به سایر مناطق سیل‌زده هستیم، گفت: این جمعیت آمادگی اعزام نیروی عملیاتی به این مناطق را دارد.

به گزارش فارس، پیشتر نیز در پی وقوع زلزله در استان خراسان رضوی، جمعیت هلال احمر استان اصفهان در راستای خدمت‌رسانی به زلزله‌زدگان، کمک‌هایی را شامل اقلام خوراکی به این استان ارسال کرد.

انتهای پیام/و

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۶۶۴۳/مدیرعامل_جمعیت_هلال_احمر_استان_اصفهان_خبر_داد_ارسال_کمک_های_هلال_احمر_استان_اصفهان_به_سیل_زدگان_آذربایجان_غربی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: