Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-16@10:36:51 GMT

نیمار ، سرخیو راموس را در اینستاگرام فالو کرد

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۸۰۳۹۳/نیمار_سرخیو_راموس_را_در_اینستاگرام_فالو_کرد

نیمار ، سرخیو راموس را در اینستاگرام فالو کرد

نیمار، فوق ستاره برزیلی پی اس جی چند روزی است که به پاریس برگشته و دوران بدنسازی را طی می کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

نزدیک به سه ماه پیش بود که نیمار در بازی برابر مارسی دچار مصدومیت شد و سپس در برزیل مورد جراحی قرار گرفت. او از چند روز پیش به پاریس برگشته و خود را برای حضور در فینال جام حذفی فرانسه آماده می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فوق ستاره برزیلی در شبکه های اجتماعی به خصوص اینستاگرام، حضوری فعال دارد. با ۹۲ میلیون فالوئر و بیش از ۷۰۰ فالوئینگ، نیمار اخیرا سرخیو راموس، کاپیتان رئال را نیز به فهرست فالوئینگ های خود اضافه کرده است. در روزهایی که بازهم اخبار مربوط به انتقال او به رئال شنیده می شود، رسانه های اسپانیایی از این حرکت به عنوان چراغ سبز جدید او به رئال تعبیر کرده اند.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۰۳۹۳/نیمار_سرخیو_راموس_را_در_اینستاگرام_فالو_کرد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: