Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@03:44:51 GMT

دریادار فدوی: در حوزه دانش نظامی و تولید تجهیزات و ادوات به مرز خودکفایی رسیدیم

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۰۸۰۵۴۷/دریادار_فدوی_در_حوزه_دانش_نظامی_و_تولید_تجهیزات_و_ادوات_به_مرز_خودکفایی_رسیدیم

دریادار فدوی: در حوزه دانش نظامی و تولید تجهیزات و ادوات به مرز خودکفایی رسیدیم

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی نیروی دریایی سپاه، دریادار علی فدوی پیش از ظهر امروز در جمع دانش‌آموزان مدرسه سپاه در بندرعباس اظهار کرد: بهترین راه غلبه بر دشمنان مجهز شدن همه ما به سلاح علم و دانش توأم با عمل است تا بتوانیم از میزان وابستگی‌ها کاسته و به روی پای خودمان بایستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ایجاد باور به مقاومت و ایستادگی در میان دانش‌آموزان را یکی از رسالت‌های معلمان دانست و بیان کرد: حاصل تلاش دیروز معلمان این سرزمین باعث شده که اکنون در حوزه دانش نظامی و تولید تجهیزات و ادوات و در بسیاری از حوزه‌های دیگر به مرز خودکفایی دست پیدا کنیم و تداوم این راه در سایر رشته‌ها و حوزه‌ها نیز به ممارست و پشتکار دانش‌آموزان و حمایت معلمان نیاز دارد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به ضرورت تقویت اخلاق در همه زمینه‌ها از سنین کودکی در وجود فرزندان، خاطرنشان کرد: همزمانی آغاز سال تحصیلی با هفته گرامیداشت دفاع مقدس از یک سو و همزمانی این دو با ایام عزاداری سید و سالار شهیدان دشت کربلا موجب شده تا امسال سال تحصیلی معطر به یاد و نام شهدا باشد و بهترین الگوها برای ما شهدا هستند.

دریادار فدوی گفت: ملت ایران ملت بزرگ و الهام‌بخشی در جهان است و باید این راه پرافتخار که راه شهدا و راه امام خمینی(ره) و در مسیر مکتب عاشورا است را با جدیت و ایمان ادامه دهیم.

انتهای پیام/ج/

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۰۵۴۷/دریادار_فدوی_در_حوزه_دانش_نظامی_و_تولید_تجهیزات_و_ادوات_به_مرز_خودکفایی_رسیدیم را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: