Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-18@23:37:16 GMT

تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی چه تاثیری در افزایش روند ازدواج جوانان دارد؟

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۸۰۵۴۸/تحقق_شعار_حمایت_از_کالای_ایرانی_چه_تاثیری_در_افزایش_روند_ازدواج_جوانان_دارد

تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی چه تاثیری در افزایش روند ازدواج جوانان دارد؟

با حمایت از کالای ایرانی می توان آینده روشنی برای اشتغال پایدار جوان ایرانی در نظر گرفت که تاثیری مستقیم در افزایش روند ازدواج خواهد داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سراب خبر با توجه به کاهش آمار ازدواج در طی سالهای گذشته و با توجه به افزایش روز افزون آمار بیکاری جوانان؛ هم اکنون احساس می شود وقت آن فرا رسیده است تا در سال حمایت از کالای ایرانی زمینه های ایجاد یک زندگی جدید برای جوانان کشور فراهم شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدون شک این مهم تحقق نخواهد یافت مگر آنکه جوانان کشور بتوانند با استفاده از ظرفیت‌های داخلی از استعدادها و توانایی‌های خود برخوردار شوند و با اشتغال پایدار درآمد مناسبی برای تشکیل زندگی مشترک داشته باشند .

حال باید زمینه‌های ایجاد یک اشتغال پایدار برای جوانان فراهم شود که بدون شک تحقق آن جز با حمایت از کالای ایرانی امکان پذیر نخواهد بود و در این شرایط است که جوان ایرانی می‌تواند با استفاده از تولید داخلی و با اتکای به توان های خود با پیشرفت روبرو شود

در واقع زمانی که ما از کالای ایرانی حمایت کنیم تولید ایرانی نیز روند رشد و پیشرفت خود را ادامه خواهد داد و جوان ایرانی خواهد توانست از یک اشتغال پایدار برخوردار شود.

حمایت از کالای ایرانی در واقع نه تنها زمینه‌های ایجاد یک زندگی مشترک را برای جوانان فراهم میکند بلکه مانع از فروپاشی زندگی هایی خواهد شد که به دلیل بیکاری و نبود درآمد مناسب با چالش های جدی روبرو شده اند.

اما در این راستا مسئولین امر باید با پیروی از فرامین مقام معظم رهبری زمینه های تحقق شعار سال را ایجاد کنند تا اقشار جامعه نیز بتوانند نقش خود را در راستای حمایت از کالای ایرانی و در واقع حمایت از جوان ایرانی نشان دهند

در این راستا باید گفت اقتصاد مقاومتی به عنوان نسخه شفابخش اقتصاد کشور می تواند راهگشای تحقق حمایت از کالای ایرانی باشد.

در واقع می توان چنین گفت که دولتمردان ما باید با تکیه بر اقتصاد مقاومتی زمینه های تحقق شعار سال را فراهم کنند تا جوانان ما نیز بتوانند در راستای تولید موفق برآیند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۰۵۴۸/تحقق_شعار_حمایت_از_کالای_ایرانی_چه_تاثیری_در_افزایش_روند_ازدواج_جوانان_دارد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: