Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@00:13:40 GMT

۱۷۵۰ هکتار باغ دیم طی سال جاری در سطح استان احداث می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۸۰۸۳۹/۱۷۵۰_هکتار_باغ_دیم_طی_سال_جاری_در_سطح_استان_احداث_می_شود

۱۷۵۰ هکتار باغ دیم طی سال جاری در سطح استان احداث می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی استان کردستان، خالد جعفری در جلسه طرح توسعه باغات دیم استان کردستان اظهارداشت: به دلیل شرایط اقلیمی در استان ۹۵ درصداز باغات احداث شده به انگور دیم اختصاص دارد.

وی با بیان اینکه در سال ۹۴ که آغاز اجرای طرح توسعه باغات دیم در اراضی شیب دار ۱۲۰ هکتار باغ به صورت دیم اجرا شد، افزود: در سال ۹۵ نیز براساس پیگیری های مسرانه برای توسعه باغات ۵۵۰ هکتار باغ دیم که عمدتا باغ انگور دیمی بود اجرا و به تحقق نهایی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان ادامه داد: برای اجرای طرح توسعه باغات دیم دولت با تهیه نهال رایگان باغداران را در راستای احداث وتوسعه باغات یار داده و این روند کماکان ادامه دارد.

جعفری یادآور شد: در سال ۹۶ اهمیت به توسعه اشتغال در بخش کشاورزی، توسعه باغات دیم در سطح ۷۱۱ هکتار اجرا و در مقایسه با سال ۹۴ که آغاز این طرح بود با افزایش قابل ملاحظه ای مواجه بودیم.

وی در پایان سخنان خود بیان کرد: ۹۵ درصد از محصولات باغات احداث شده انگور دیم و پنج درصد دیگر گل محمدی و بادام است.

کد خبر 4430492

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۰۸۳۹/۱۷۵۰_هکتار_باغ_دیم_طی_سال_جاری_در_سطح_استان_احداث_می_شود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: