Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@17:47:56 GMT

4100میلیارد ریال برای توسعه روستاهای آذربایجان غربی هزینه شد

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۸۰۸۴۲/۴۱۰۰میلیارد_ریال_برای_توسعه_روستاهای_آذربایجان_غربی_هزینه_شد

4100میلیارد ریال برای توسعه روستاهای آذربایجان غربی هزینه شد

ارومیه- ایرنا- سرپرست دفتر امور روستایی و شوراهای اسلامی استانداری آذربایجان غربی گفت: چهار هزار و 100 میلیارد ریال طی پنح سال فعالیت دولت تدبیر و امید برای توسعه روستاهای استان هزینه شده است.

به گزارش ایرنا، عارف خدرلو روز دوشنبه در جمع دهیاران منتخب آذربایجان غربی با بیان اینکه وضعیت روستاها در دولت تدبیر و امید متحول شده است، بیان کرد: دولت معتقد به توسعه و افزایش سطح آگاهی مردم در روستاهاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه دولت در تلاش است تا پایان عمر قانونی خود تمامی روستاهای بالای 20 خانوار در آذربایجان غربی را از نعمت گاز بهره مند سازد، اضافه کرد: نظام جمهوری اسلامی توجه ویژه ای به توسعه روستاها دارد و باید اذعان کنیم که وضعیت روستاها قبل و پس از انقلاب اسلامی قابل مقایسه نیست.
وی با اشاره به مشترک بودن بسیاری از مشکلات روستاها در آذربایجان غربی بیان کرد: پراکندگی روستاها در این استان یکی از عمده مشکلات برنامه ریزی برای توسعه است.
خدرلو با بیان اینکه نشست هم اندیشی دهیاری های آذربایجان غربی هر 6 ماه یکبار برگزار می شود، گفت: لزومی به برگزاری این نشست در مرکز استان نیست و می توان آن را در سایر شهرستان ها نیز برگزار کرد.
وی همچنین حضور اساتید دانشگاهی در نشست مشورتی دهیاری ها را موجب تقویت مباحث و ارائه راهکارهای عملی برای برطرف ساختن مشکلات دانست.
به گزارش ایرنا در آذربایجان غربی 85 دهیار زن در حال فعالیت هستند.
در ادامه این جلسه برخی از دهیارها به بیان مشکلات خود پرداختند.
3214/2093

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۰۸۴۲/۴۱۰۰میلیارد_ریال_برای_توسعه_روستاهای_آذربایجان_غربی_هزینه_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: