Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-20@09:09:01 GMT

۸فوتی بر اثر سیلاب /امداد رسانی به ۶۹۹۰نفر

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۸۲۰۶۳/۸فوتی_بر_اثر_سیلاب_امداد_رسانی_به_۶۹۹۰نفر

۸فوتی بر اثر سیلاب /امداد رسانی به ۶۹۹۰نفر

خبرگزاری میزان- رییس سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت:بر اثر وقوع سیلاب در شش استان کشور تا کنون ۸نفر جان خود را از دست داده اند .

مرتضی سلیمی در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبر گزاری میزان اظهار داشت:به دلیل سیل و آب گرفتگی ۶استان کشور شامل اصفهان ،خراسان شمالی ،گلستان ،گیلان، مازندران و یزد درگیر سیلاب  شدند و عملیات امداد رسانی در این استان‌ها ادامه دارد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اعلام اینکه ۳۹شهرستان  در  استان‌های درگیر سیل خدمات امدادی و نجات را دریافت کرده اند افزود:بر اساس آخرین آمار تاکنون ۶۹۹۰نفر خدمات امدادی در یافت کرده‌اند و همچنین ۸تن نیز در جریان سیلاب فوت کرده اند که ۵تن به دلیل گرفتار شدن در سیلاب و ۳نفر دیگر به دلیل بر خورد صاعقه جان خود را از دست داده اند .

سلیمی با اشاره به اینکه امداد رسانی در ۱۵۴رویتتدچ بخش نیز همچنان ادامه دارد افزود تا ساعت ۶صبح بامداد امروز ۳۲۷نفر در مساجد و پایگاه‌های امدادی اسکان اضطراری پیدا کرده اند همچنین ۱۲مصدوم بعد از طی مراحل درمانی به بیمارستان منتقل شده اند و ۹شهروند دیگر هم خدمات سرپایی درمانی را دریافت کرده و از بیمارستان مرخص شده اند .
رییس سازمان امداد و نجات تصریح کرد ۱۰۶دستگاه خودروی سواری که در جریان سیلاب گرفتار شده بودند رها سازی شدند و ۲۳۱تیم شامل ۱۰۷۷نفر امداد گر وظیفه امداد رسانی به شهروندان درگیر در  ماجرای سیل را بر عهده دارند.

وی گفت:عملیات امداد رسانی به سیل زده گان و همچنین تخلیه منازلی که دچار آبگرفتگی شده اند و استفاده از پمپ‌های لجن کش در استان‌های گیلان و مازندران ادامه دارد.

 انتهای پیام /

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۲۰۶۳/۸فوتی_بر_اثر_سیلاب_امداد_رسانی_به_۶۹۹۰نفر را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: