Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@11:55:10 GMT

خوزستان در معرض انتقال مواد مخدر قرار گرفته است

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۰۸۲۸۷۱/خوزستان_در_معرض_انتقال_مواد_مخدر_قرار_گرفته_است

خوزستان در معرض انتقال مواد مخدر قرار گرفته است

استاندار خوزستان با بیان اینکه خوزستان در معرض انتقال مواد مخدر قرار گرفته است، گفت: این موضوع شیوع را افزایش می دهد که انتظار داریم مسئولان کشور نگاه ویژه‌ای به این مسئله داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، غلامرضا شریعتی در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر خوزستان در استانداری اظهار داشت: باید سازمان‌های مردم نهاد و دستگاه‌ها باید وظایف خود را در حوزه‌های اجتماعی و مواد مخدر انجام دهن و به خوبی در این زمینه فعالیت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه خوزستان در معرض انتقال مواد مخدر قرار گرفته است، تصریح کرد: این موضوع شیوع را افزایش می دهد که انتظار داریم مسئولان کشور نگاه ویژه‌ای به این مسئله داشته باشند.

استاندار خوزستان با اشاره به این نکته که پیش از این شرق کشور مسیر انتقال مواد مخدر بود، خاطرنشان کرد: به دلیل انسداد آن مسیر و تغییر و تحولات به وجود آمده در کشور عراق، خوزستان در معرض دسترسی بیشتر قرار گرفت که این مسئله سبب افزایش شیوع اعتیاد نیز می‌شود.

وی با تاکید بر این نکته که اکنون باید اقدامات پیشگیرانه‌ای را انجام دهیم، عنوان کرد: اگر این کارها انجام نشود در سال‌های آینده آسیب‌پذیری در استان بیشتر می‌شود.

شریعتی تاکید کرد: باید برای مسئولان کشور توضیح دهیم و این مسئله را گوشزد کنیم که خوزستان چه وضعیتی دارد و باید به صورت ویژه به آن نگاه کنند و اقدامات موثری انجام دهند زیرا اگر خوب عمل کردیم در سال‌های آینده وضعیت خوبی را در استان مشاهده می کنیم و اگر غفلت کنیم این غفلت در سال های آینده اثرات خود را نمایان می‌کند.

وی با اشاره به بازدید خود از 2 مرکز بازپروری زنان و مردان معتاد بیان کرد: این مراکز کارهای بسیار خوب و موفقیت‌آمیزی را تا کنون انجام دادند که باید بیشتر مورد حمایت قرار گیرند.

استاندار خوزستان یکی از مشکلات مراکز بازوری را جابه‌جایی‌های مداوم عنوان کرد و گفت: از راه و شهرسازی دعوت کرد تا اگر امکان دارید ملکی را در اختیار آنها قرار دهیم تا این مشکلشان حل شود.

انتهای پیام/

R41468/P1377/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۲۸۷۱/خوزستان_در_معرض_انتقال_مواد_مخدر_قرار_گرفته_است را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: