Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@13:35:39 GMT

اسماعیل دویران رئیس شورای شهر زنجان شد

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۸۲۸۸۱/اسماعیل_دویران_رئیس_شورای_شهر_زنجان_شد

اسماعیل دویران رئیس شورای شهر زنجان شد

زنجان - ایرنا - با برگزاری انتخابات سال دوم فعالیت شورای پنجم شهر زنجان، اسماعیل دویران با پنج رای به عنوان رئیس جدید این نهاد انتخاب و معرفی شد.

به گزارش ایرنا، در این انتخابات سجاد خدایی با پنج رای به عنوان نایب رئیس و حمیدرضا حمیدی نیز با پنج رای به عنوان منشی انتخاب شد.
احمد نصیری و اسماعیل دویران کاندیدای ریاست شورای اسلامی شهر بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس قانون شورا برای انتخابات هیات رئیسه به ریاست مسن ترین عضو و 2 نفر از جوانترین ها به عنوان منشی معرفی می شود و پس از آن انتخابات برکزا می شود.
حداقل 5 رای در جمع 9 نفره شورای شهر برای دریافت کسب ریاست باید اخذ شود.
امامعلی دادخواه به عنوان رئیس هیات رئیسه سنی و حمیدرضا حمیدی و سجاد خدایی منشی انتخاب شدند.
شورای اسلامی شهر زنجان 9 عضو دارد که در نخستین سال فعالیت خود, احمد نصیری را به عنوان رئیس شورای پنجم انتخاب و معرفی کرد.
با کلید خوردن کار شورای شهر از 15 شهریور سال 96 اعضای این شورا احمد نصیری را به عنوان رئیس شورای شهر زنجان و مسعود مرادخانی را به عنوان نایب رییس این شورا انتخاب کردند.
3001/6085

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۲۸۸۱/اسماعیل_دویران_رئیس_شورای_شهر_زنجان_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: