Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@10:40:44 GMT

هیئت رئیسه جدید شورای شهر زنجان انتخاب شد/ دویران به مدت یک سال ریاست شورا را برعهده گرفت

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۸۲۸۸۲/هیئت_رئیسه_جدید_شورای_شهر_زنجان_انتخاب_شد_دویران_به_مدت_یک_سال_ریاست_شورا_را_برعهده_گرفت

هیئت رئیسه جدید شورای شهر زنجان انتخاب شد/ دویران به مدت یک سال ریاست شورا را برعهده گرفت

انتخابات هیئت رئیسه جدید شورای شهر زنجان برگزار و در پایان اسماعیل دویران به عنوان رئیس شورا انتخاب شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; انتخابات هیئت رئیسه جدید شورای شهر زنجان امروز با حضور معاون سیاسی فرماندار زنجان برگزار شد.

احمد نصیری و اسماعیل دویران کاندیداهای ریاست شورای شهر زنجان بودند که با انجام رای گیری دویران با 5 رای به عنوان رئیس شورا انتخاب شد و نصیری نیز 4 رای کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسعود مرادخانی و سجاد خدایی برای نایب رئیسی کاندیدا شده بودند که در پایان سجاد خدایی با 5 رای نایب رئیس شورای پنجم در سال دوم شد.

حمیدرضا حمیدی نیز با 5 رای منشی سال دوم شورای اسلامی شهر زنجان شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۲۸۸۲/هیئت_رئیسه_جدید_شورای_شهر_زنجان_انتخاب_شد_دویران_به_مدت_یک_سال_ریاست_شورا_را_برعهده_گرفت را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: