Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@14:48:54 GMT

حمام خون در هیاهوی جشن عروسی + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۸۲۹۰۹/حمام_خون_در_هیاهوی_جشن_عروسی_فیلم

‍‍‍‍‍‍

رکنا: علی‌رغم هشدار‌های متعدد درباره حذف برخی رسوم خطرناک در جشن ها اما همچنان شاهد حوادثی تلخ در این زمینه هستیم.

حجم ویدیو: 6.85M | مدت زمان ویدیو: 00:01:04

اهالی روستای دوضان از توابع استان صنعا که با شوق فراوان یک جشن عروسی برگزار کرده بودند ناگهان با سهل انگاری یکی از میهمانان مجلس شادی به عزا تبدیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با توجه به هشدارهای متعدد درباره حذف رسم تیراندازی در عروسی ها اما همچنان شاهد اجرای آن در این قبیل مراسم هستیم که متاسفانه اغلب به حوادثی جبران ناپذیر ختم می شود و جشن با مرگ یا جراحت میهمانان به پایان می رسد.
در جشن عروسی متعلق به اهالی روستای مذکور نیز مردی کنترل اسلحه از دستش خارج و اتفاقی چند تیر از آن به سمت حضار شلیک شد. طی این حادثه Incident یک تن کشته وچند میهمان دیگر مجروح شدند. در ادامه لحظاتی از این اتفاق تلخ را مشاهده می کنید.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

آیا ازدواج بدون علاقه امکان پذیر است؟ رسوایی اخلاقی در سینما / 11 زن سلبریتی چه گفتند؟!+عکس قلیچ خانی نام آور کشتی فرنگی ایران درگذشت ! + عکس هفت‌تیرکشی آقای فوتبالیست برای خواننده‌ مشهور +تصاویر دوربین مداربسته عکس بابک جهانبخش و همسر دومش در کیش پشت پرده سقوط مرگبار هواپیما در عربستان مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا این معلم در برابر صبر دانش آموزش زانو زد+ فیلم لو رفتن رسوایی یک زن بی وفا به شوهرش در برنامه زنده تلویزیون! + فیلم انتقام سخت از دختر تهرانی توسط جوان کرجی! + تصاویر دوربین های مداربسته تیر خلاص پزشکی قانونی در پرونده مرگ جنجالی «دنیا ویسی» زنی شوهرش را بخاطر مدفوع سگ چاقو چاقو کرد + عکس این زنان زیبا برای خوشگذرانی شیخ های پولدار عرب استخدام می شوند ! + عکس گرانی پوشک باعث قتل دختر 10 ماهه شد! +عکس گفتگو با بدترین عامل اسیدپاشی تهران ! + عکس

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۲۹۰۹/حمام_خون_در_هیاهوی_جشن_عروسی_فیلم را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: