Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-19@11:47:41 GMT

گوگل هوم حالا دستور پخت غذاها را براي شما مي خواند

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۰۸۲۹۴۶/گوگل_هوم_حالا_دستور_پخت_غذاها_را_برای_شما_می_خواند

خبرگزاري آريا - پس از پشتيباني چندين کاربر، پيدا کردن پروازهاي ارزان قيمت و کنترل ديگر گجت ها از طريق گوگل هوم، کمپاني ساکن مانتين ويو تصميم گرفته تا کار را براي علاقه مندان به آشپزي هم ساده تر کند و غذاها نيز لذيذتر شوند.
گوگل هوم حالا مي تواند به صورت دقيق، براي شما دستور پخت غذاها را بخواند و بگويد که براي تهيه يک غذا، دسر و يا خوردني بايد دقيقا چه کار کنيد تا آنچه در نهايت به دست مي آيد واقعا خوشمزه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در هر بار که به گوگل بگويي «اوکي گوگل، قدم بعدي»، گوگل هوم براي شما يه گام از دستور تهيه غذا را مي خواند. اين قدم را که انجام داديد، دوباره همين جمله را به گوگل هوم مي گوييد و قدم هاي بعدي را اجرا مي کنيد.
قبل از آن نيز کافي است که دستور غذا را پيدا کنيد و دکمه «Send to Google Home» را فشار دهيد تا دستگاه متوجه فران شما شود. گوگل مي گويد دستگاه هوم قادر است تا 5 ميليون دستور تهيه غذا را براي شما بخواند که رقم فوق العاده عجيبي است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۲۹۴۶/گوگل_هوم_حالا_دستور_پخت_غذاها_را_برای_شما_می_خواند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: