Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-20@13:56:59 GMT

۱۷ پرونده قتل در سیستان و بلوچستان منجر به سازش شد

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۰۸۳۶۱۴/۱۷_پرونده_قتل_در_سیستان_و_بلوچستان_منجر_به_سازش_شد

۱۷ پرونده قتل در سیستان و بلوچستان منجر به سازش شد

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، غلامرضا باغ شیرین  رئیس اداره پیشگیری‌های امنیتی انتظامی دادگستری سیستان و بلوچستان در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه مشارکت مردمی مهمترین رویکرد دادگستری سیستان و بلوچستان است اظهار داشت:۷۰۰ نفر از بزرگان، ریش سفیدان، معتمدان و افراد تاثیر گذار این استان به عنوان رابط؛ این نهاد را در پیشگیری از وقوع جرم یاری می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باغ شیرین افزود: اطلاعات این افراد در سامانه مردمی ثبت شده است و همواره از ظرفیت‌های آنان برای جلوگیری از مشکلات استفاده می‌شود.

وی رویکرد اصلی قوه قضاییه را نظارت، راهبردی و مطالبه گری ذکر کرد و گفت: امسال ۴۳ برنامه در حوزه این نهاد اجرایی شده که تحقق حدود ۹۵ درصدی برنامه پیش بینی شده را نشان می‌دهد.

رئیس اداره پیشگیری‌های امنیتی انتظامی دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: ۱۷ پرونده قتل در استان با تعامل این نهاد با بزرگان و ریش سفیدان طوایف منجر به صلح و سازش شده است.

وی جایگزین کردن محکومیت حبس ۷۳ زندانی در مراکز خدماتی به جای زندان، دستگیری ۲۰ محکوم فراری، کشف ۱۲۴ تن مواد مخدر توسط نیرو‌های انتظامی، پلمب ۳۵ منزل خرده فروش، دستگیری ۲ هزار و ۱۹۱ خرده فروش مواد مخدر، دستگیری پنج هزار و ۹۱۹ مجرم در ارتباط با مواد مخدر، شناسایی و دستگیری هشت سر شبکه اصلی مواد مخدر را از جمله اقدامات اداره پیشگیری‌های امنیتی انتظامی سیستان و بلوچستان برشمرد.

رئیس اداره پیشگیری‌های امنیتی انتظامی دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: امسال در راستای اهداف این نهاد افزون بر ۹۰۰ حلقه چاه کشاورزی در این استان دارای کنتور هوشمند شدند و ۷۵ حلقه چاه غیر مجاز نیز پلمب شدند.

باغ شیرین رفع تصرف افزون بر ۲۷۰ هکتار از اراضی ملی در سیستان و بلوچستان را از جمله اقدامات مهم برشمرد و گفت: امسال کشفیات قاچاق در این استان از رشد ۴۰ درصدی برخودار بوده است.

وی صاحب پروانه دار شدن افزون بر ۱۸۰ واحد صنفی، کشف ۹۰ درصد سرقت‌ها و دستگیری افزون بر ۱۰ هزار و ۲۳۹ سارق را از دیگر اقدامات امسال اداره پیشگیری‌های امنیتی انتظامی سیستان و بلوچستان ذکر کرد.

انتهای پیام/ع

پلمب ۷۵ حلقه چاه کشاورزی غیر مجازدرسیستان وبلوچستان 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۳۶۱۴/۱۷_پرونده_قتل_در_سیستان_و_بلوچستان_منجر_به_سازش_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: