Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-29@06:03:18 GMT

برداشت انار از باغ‌های فارس/ پیش بینی برداشت۲۴۰ هزار تن انار

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۸۳۶۱۵/برداشت_انار_از_باغ_های_فارس_پیش_بینی_برداشت۲۴۰_هزار_تن_انار

برداشت انار از باغ‌های فارس/ پیش بینی برداشت۲۴۰ هزار تن انار

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ ملا شفیع کارشناس انار جهاد کشاورزی فارس گفت: معروف‌ترین رقم‌های انار در این فارس رباب، شیرین شهوا، بریت، عروس، شیرین خفری و میخوش است که از ۱۵ شهرستان انار خیز فارس برداشت می‌شود.

وی افزود: شهرستان‌های نیریز، ارسنجان، استهبان جهرم، فسا، کازرون، سروستان، خرامه، ممسنی، فیروز آباد، داراب و مرودشت بیشترین سطح باغ انار فارس را به خود اختصاص داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی پیش بینی کرد: امسال ۲۴۰ هزار تن انار از باغ‌های انار فارس برداشت می‌شود.

به دلیل خشکسالی و کمبود آب میزان برداشت این محصول نسبت به مدت مشابه پارسال، ۳۰ درصد کاهش یافته است.

انار برداشت شده از باغات استان فارس علاوه بر تازه خوری برای مصارف دیگر از جمله رب انار، ادویه محلی و رنگ رزی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

برداشت انار در شهرستان‌های فارس تا پایان آذر ادامه دارد.
انتهای پیام/ر

برداشت انار از باغات ۱۵ شهرستان فارس

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۳۶۱۵/برداشت_انار_از_باغ_های_فارس_پیش_بینی_برداشت۲۴۰_هزار_تن_انار را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: