Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-27@02:42:41 GMT

در زمان گم شدن کارت ملی هوشمند چه باید کرد

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۸۳۶۲۸/در_زمان_گم_شدن_کارت_ملی_هوشمند_چه_باید_کرد

در زمان گم شدن کارت ملی هوشمند چه باید کرد

حوادث رکنا: در زمان گم شدن کارت ملی نیازی به مراجعه به کلانتری برای اعلام مفقودی کارت ملی هوشمند نیست.

سرهنگ محمد ولی ، رئیس مرکز ۱۱۰ پلیس Police پایتخت گفت: هموطنان در صورت مفقود شدن کارت ملی هوشمند نیازی به تماس با ۱۱۰ و مراجعه به کلانتری ندارند.

سرهنگ محمد ولی رئیس مرکز 110 پلیس پایتخت اظهار داشت: شهروندان درصورت مفقود شدن کارت ملی هوشمند باید به دفاتر ثبت احوال مراجعه کنند

وی افزود: هموطنان در صورت مفقود شدن کارت ملی هوشمند نیازی به تماس با 110 و مراجعه به کلانتری ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۳۶۲۸/در_زمان_گم_شدن_کارت_ملی_هوشمند_چه_باید_کرد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: