Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-25@22:58:03 GMT

اصلاح قوانین بانکی و استقلال بانک مرکزی محور جلسه غیرعلنی امروز مجلس بود

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۸۵۴۸۱/اصلاح_قوانین_بانکی_و_استقلال_بانک_مرکزی_محور_جلسه_غیرعلنی_امروز_مجلس_بود

اصلاح قوانین بانکی و استقلال بانک مرکزی محور جلسه غیرعلنی امروز مجلس بود

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اصلاح قوانین بانکی و استقلال بانک مرکزی محور جلسه غیرعلنی امروز مجلس بود.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو،جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی پس از حدود سه ساعت جلسه غیرعلنی مجلس با حضور رئیس کل بانک مرکزی و وزیر اقتصاد برای بررسی نظام بانکی کشور آغاز شد.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در ابتدای جلسه علنی گفت: بحث هایی را مرکز پژوهش های مجلس در مورد نظام بانکداری آماده کرده بود که در جلسه غیرعلنی ارائه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مباحث در خصوص مشکلات بانک‌ها برای کمک به تولید، استقلال بانک مرکزی و لزوم اصلاحاتی در قوانین بانکی و همچنین پیشنهاداتی برای ایجاد بانک های توسعه ای بود.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: علاوه بر این برنامه زمان‌بندی برای حل و فصل مشکلات بانکی در نظر گرفته شد. خوشبختانه بین آمار مرکز پژوهش‌ها، بانک ملی، وزارت اقتصاد و کمیسیون اقتصادی همگرایی خوبی وجود داشت.

وی گفت: این همگرایی‌ها کمک می‌کند تا قوای سه گانه کمک کنند تا این اصلاحات در نظام بانکی کشور صورت گیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۵۴۸۱/اصلاح_قوانین_بانکی_و_استقلال_بانک_مرکزی_محور_جلسه_غیرعلنی_امروز_مجلس_بود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: