Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@05:55:40 GMT

جشن شکوفه های 11 هزار کلاس اولی برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۸۵۵۱۰/جشن_شکوفه_های_۱۱_هزار_کلاس_اولی_برگزار_شد

جشن شکوفه های 11 هزار کلاس اولی برگزار شد

سمنان- ایرنا- همزمان با سراسر کشور، جشن شکوفه ها برای 11 هزار کلاس اولی در مدارس استان سمنان برگزار شد.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان روز دوشنبه در حاشیه برپایی این جشن در سمنان در گفت و گو با ایرنا افزود: در سال تحصیلی 97-98 برای 11 هزار و 357 دانش آموز کلاس اولی جشن شکوفه ها برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مریم حدادی افزود: این تعداد دانش آموز کلاس اولی در 517 کلاس درس شامل 195 کلاس پسرانه و 185 کلاس درس دخترانه سال تحصیلی را آغاز می کنند.
وی خاطرنشان کرد: دانش آموزان کلاس اولی استان سمنان در سال تحصیلی 97- 98 شامل پنج هزار و 123 دانش آموز پسر و چهار هزار و 984 دانش آموز دختر است.
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش سمنان اضافه کرد: 137 کلاس درس اول ابتدایی مختلط در استان نیز وجود دارد که شامل 679 دانش آموز پسر و 571 دانش آموز دختر است.
سال تحصیلی 98 - 97 در استان سمنان با 120 هزار دانش آموز، هشت هزار و 700 آموزگار و دبیر در یکهزار و 100 آموزشگاه با ظرفیت پنج هزار و 326 کلاس درس برنامه ریزی شده است.
6103

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۵۵۱۰/جشن_شکوفه_های_۱۱_هزار_کلاس_اولی_برگزار_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: