Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-20@08:56:27 GMT

برپایی جشن الفبای کلاس اولی ها در لالی + تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۰۸۵۵۱۱/برپایی_جشن_الفبای_کلاس_اولی_ها_در_لالی_تصاویر

برپایی جشن الفبای کلاس اولی ها در لالی + تصاویر

جشن الفبای دانش آموزان کلاس اولی به رسم هر ساله در مدارس شهرستان و در آستانه تعطیلی فعالیت های آموزشی برگزار شد .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از لالی نیوز ،جشن الفبای دانش آموزان کلاس اولی به رسم هر ساله در مدارس شهرستان و در آستانه تعطیلی فعالیت های آموزشی برگزار شد .

در جشن الفبای دانش آموزان کلاس اولی که هر ساله و پس از یادگیری کامل سواد خواندن و نوشتن برگزار می شود ، برنامه های مختلفی از جمله شعرخوانی ، سرود ، نیایش و برنامه های شاد و مفرح دیگری توسط دانش آموزان به اجرا در می آید .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصاویر زیر گوشه ای از این روز به یاد ماندنی را برای دانش آموزان کلاس اولی در دبستان دهخدا شهر لالی نمایش می دهد:

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۵۵۱۱/برپایی_جشن_الفبای_کلاس_اولی_ها_در_لالی_تصاویر را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: