Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-19@15:02:58 GMT

حواله ۹۰ هزار تنی آهن‌آلات برای ساخت و ساز مناطق زلزله‌زده/ آخرین وضعیت مستاجران

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۸۶۷۶۱/حواله_۹۰_هزار_تنی_آهن_آلات_برای_ساخت_و_ساز_مناطق_زلزله_زده_آخرین_وضعیت_مستاجران

حواله ۹۰ هزار تنی آهن‌آلات برای ساخت و ساز مناطق زلزله‌زده/ آخرین وضعیت مستاجران

خبرگزاری میزان- معاون استاندار کرمانشاه گفت: استاندار این استان اخیرا مجوز و حواله دریافت ۹۰ هزار تن آهن آلات از وزیر صنعت، معدن و تجارت دریافت کرده است تا برای ساخت خانه‌ها مورد استفاده قرار گیرند. مهرداد سالاری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، با اشاره به افتتاح ۱۴ هزار واحد مسکونی در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه گفت: روز شنبه ۲ هزار واحد مسکونی دیگر در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی افزود: با در نظر گرفتن خانه‌های ساخته‌شده قبلی، هم‌اکنون تعداد ۱۴ هزار واحد مسکونی ساخته شده است.
سالاری ادامه داد: ساخت خانه‌های تخریب شده در زلزله اخیر کرمانشاه نیز با خانه‌هایی که در زلزله آبان ماه سال گذشته تخریب شده بودند، به‌صورت یک پروژه واحد در دست انجام است.
معاون استاندار کرمانشاه با بیان اینکه روال ساخت وساز منازل مسکونی در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه بسیار مناسب است، افزود: استاندار کرمانشاه اخیرا مجوز و حواله دریافت ۹۰ هزار تن آهن آلات از وزیر صنعت، معدن و تجارت دریافت کرده است تا برای ساخت خانه‌ها مورد استفاده قرار گیرند.
سالاری یادآور شد: دستگاه‌های اجرایی نیز موافقت نامه‌ای با مبلغ ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبارات برای ساخت ساختمان‌های اداری و زیربنایی امضا کردند که روی آن کار می‌کنند.
معاون استاندار کرمانشاه در باره آخرین وضعیت مستأجران در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه نیز اظهار داشت: برای مستأجرانی که در شهر قصر شیرین خانه‌ها و وسایل‌شان به طور کامل تخریب شده بود، زمین و وام داده‌ایم و آنها در حال ساخت خانه‌های خود هستند.
وی بیان کرد: در شهر سرپل ذهاب نیز مستأجرانی که منازل و وسایل زندگی‌شان تخریب کامل شده است، سازمان ملی زمین و مسکن در حال انجام مراحل تملک زمین برای آنهاست و لیست‌شان را پالایش می‌کند تا به زودی مشکلاتشان حل شود.
سالاری خاطر نشان کرد: مستأجران روستایی در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه که دو یا سه خانواده در یک خانه زندگی می‌کردند نیز به شرط تأمین زمین توسط خودشان، دولت به آن‌ها وام ساخت و ساز می‌دهد. هم اکنون بالای ۵۰۰ خانوار این کار را کرده‌اند و مشغول ساخت خانه‌های خود هستند.
معاون استاندار کرمانشاه در پایان افزود: به مستأجران در واحد‌های شهری‌ که خانه‌هایشان تخریب کامل نشده است، وام ساخت و ساز نمی‌دهند. آن‌ها بازسازی لازم را انجام داده و دوباره درمنازل‌شان مستقر شده‌اند. دولت تنها برای ساختمان‌های تخریبی نوع یک وام قرار داده بود.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۶۷۶۱/حواله_۹۰_هزار_تنی_آهن_آلات_برای_ساخت_و_ساز_مناطق_زلزله_زده_آخرین_وضعیت_مستاجران را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: