Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-03-29@05:13:50 GMT

احکام جدید رهبر معظم انقلاب: سعیدی، رئیس دفتر عقیدتی فرماندهی کل قوا شد، حاج صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۰۸۸۳۲۵/احکام_جدید_رهبر_معظم_انقلاب_سعیدی_رئیس_دفتر_عقیدتی_فرماندهی_کل_قوا_شد_حاج_صادقی_نماینده_ولی_فقیه_در_سپاه

خرداد:حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا، در احکام جداگانه‌ای حجة‌الاسلام حاج شیخ عبدالله حاج صادقی را به سمت نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حجة‌الاسلام حاج شیخ علی سعیدی را به سمت رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا منصوب کردند.
به گزارش خرداد؛ متن احکام فرمانده معظم کل قوا به این شرح است:
بسم الله الرّحمن الرّحیم
جناب حجة‌الاسلام آقای حاج شیخ عبدالله حاج صادقی (دامت افاضاته)
نظر به پایان مأموریت جناب حجة‌الاسلام آقای حاج شیخ علی سعیدی و تعهد و شایستگی و تجارب ارزنده، جناب‌عالی را به سمت نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منصوب می‌نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ارتقاء معنویت و بصیرت دینی و تقویت روحیه جهادی و انقلابی آحاد فرماندهان و پاسداران و بسیجیان و خانواده‌های آنان با بهره گیری از حوزه‌های علمیه و استفاده از روحانیون عالم و عامل و اثرگذار، هماهنگ با سیاست‌های ابلاغی و تعامل ‌هم‌افزا با فرماندهی کل سپاه مورد انتظار است.
از زحمات و تلاشهای ارزشمند حجة‌الاسلام آقای حاج شیخ علی سعیدی در طول این مسئولیت تشکر می‌کنم.
توفیق همگان را از خداوند متعال مسئلت دارم.
سیّد علی خامنه‌ای
۱۳ اسفند ۱۳۹۶
 
بسم الله الرّحمن الرّحیم
جناب حجة‌الاسلام آقای حاج شیخ علی سعیدی (دامت افاضاته)
با تشکر و قدردانی از تلاش‌های خالصانه و ارزشمند جناب حجة‌الاسلام آقای حاج شیخ غلامرضا صفائی در طول خدمت، نظر به تعهد و شایستگی و تجارب ارزنده؛ جناب‌عالی را به سمت رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا منصوب می‌نمایم.
ارتقاء سطح آمادگی‌های معنوی و بصیرت دینی فرماندهان و آحاد کارکنان نیروهای مسلح و خانواده‌های آنان با استفاده حداکثری از ظرفیت نمایندگی ولی فقیه در سپاه و سازمان‌های عقیدتی سیاسی در نیروهای مسلح از طریق سیاستگذاری، هماهنگی و نظارت و تعامل نزدیک و هم‌افزا با ستاد کل مورد انتظار است.
توفیق همگان را از خداوند مسئلت دارم.
سیّد علی خامنه‌ای
۱۳ اسفند ۱۳۹۶
برچسب ها: رهبر معظم انقلاب ، سعیدی ، فرماندهی کل قوا

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۸۳۲۵/احکام_جدید_رهبر_معظم_انقلاب_سعیدی_رئیس_دفتر_عقیدتی_فرماندهی_کل_قوا_شد_حاج_صادقی_نماینده_ولی_فقیه_در_سپاه را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: