Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-18@12:29:44 GMT

زائران اربعین، مروج فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی باشند

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۸۸۹۶۱/زائران_اربعین_مروج_فرهنگ_اصیل_ایرانی_اسلامی_باشند

زائران اربعین، مروج فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی باشند

خبرگزاری شبستان:مسؤول ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان آران و بیدگل گفت: زائران اربعین، سفیران جمهوری اسلامی ایران هستند و انتظار می رود شئونات اسلامی و فرهنگی را رعایت و مروج فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی باشند


به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل؛ محمد حقیقیان مسؤول ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان آران و بیدگل در نشست کمیته فرهنگی، آموزش و اطلاع رسانی ستاد اربعین این شهرستان گفت: در سال های گذشته عده معدودی از ایرانی ها در پیاده روی اربعین در رعایت مسائل شرعی، شئونات اسلامی و فرهنگی سستی داشته اند که بعضا سبب نارضایتی میزبانان عراقی و زائران ایرانی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: پیاده روی اربعین نماد اتحاد، نوع دوستی و همدلی مسلمانان است و احترام به زائران و عدم مجادله با سایر زوار از دیگر اموری است که باید به آن توجه شود.

مسؤول ستاد بازسازی عتبات عالیات آران و بیدگل از اربعین حسینی به عنوان نماد وحدت و عظمت مسلمانان و شیعیان جهان یاد کرد و اظهار داشت: زائران اربعین، سفیران جمهوری اسلامی ایران هستند و انتظار می رود شئونات اسلامی و فرهنگی را رعایت و مروج فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی باشند

حقیقیان اظهار داشت: رابطین فرهنگی و بهداشتی موکب های اربعین باید با آموزش مستمر آمادگی لازم را برای این رویداد عظیم جهانی کسب کنند.

وی از مسؤولان خواست از تمام ظرفیت خود برای همکاری با موکب های شهرستان که خدمت رسانی به زائران پیاده امام حسین (ع) را بر عهده دارند استفاده کنند.
 

پایان پیام/513

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۸۹۶۱/زائران_اربعین_مروج_فرهنگ_اصیل_ایرانی_اسلامی_باشند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: