Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-16@04:13:58 GMT

نایب رییس فدراسیون کشتی: هنوز ارز نگرفته‌ایم

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۸۹۰۲۸/نایب_رییس_فدراسیون_کشتی_هنوز_ارز_نگرفته_ایم

نایب رییس فدراسیون کشتی: هنوز ارز نگرفته‌ایم

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ «حمید بنی تمیم» روز سه شنبه با بیان این مطلب افزود: فدراسیون بلافاصله پس از دریافت نامه وزارت ورزش نسبت به واریز وجه به حساب مورد نظر در بانک مرکزی اقدام کرد اما به رغم پیگیری حضوری چند روز گذشته، مسولان بانک مرکزی هنوز ارز ثانویه را پرداخت نکرده اند.
بنی تمیم تصریح کرد: این موضوع را به اطلاع وزیر ورزش و جوانان رسانده ایم و امیدوارم این مشکل ظرف امروز حل شود چون با توجه به زمان اعزام تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی به رقابت های جهانی، فقط امروز فرصت داریم و عملا هیچ فرصتی نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه این موضوع در آستانه مسابقات مهم جهانی برای مجموعه فدراسیون، کادرهای فنی و ملی پوشان فشار روانی زیادی را ایجاد کرده است، خاطرنشان کرد: قصد ما حضور با ترکیب کامل در رقابت‌های جهانی مجارستان است و ما باید یک فضای آرام را برای ملی پوشان ایجاد کنیم. امیدوارم این مشکل با مساعدت وزیر محترم ورزش امروز برطرف شود.
در روزهای گذشته با ورود وزارت ورزش و مسعود سلطانی فر، مقرر شد ارز ثانویه برای اعزام تیم های ملی کشتی به رقابت‌های جهانی مجارستان به فدراسیون کشتی پرداخت شود و بر همین اساس فدراسیون کشتی مبلغ مورد نظر را برای دریافت هر یورو به مبلغ 10 هزار تومان به حساب بانک مرکزی واریز کرده است.
رقابت های کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی سال 2018 جهان روزهای 28 مهر تا 6 آبان در سالن اسپورت هال بوک شهر بوداپست مجارستان برگزار می شود.
تیم ملی کشتی آزاد پنجشنبه این هفته و تیم ملی کشتی فرنگی نیز دوشنبه هفته آینده عازم بوداپست مجارستان هستند.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۹۰۲۸/نایب_رییس_فدراسیون_کشتی_هنوز_ارز_نگرفته_ایم را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: