Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-19@20:48:00 GMT

پیام برانکو به هواداران: دنبال جشن گرفتن نباشید!

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۸۹۰۳۶/پیام_برانکو_به_هواداران_دنبال_جشن_گرفتن_نباشید

پیام برانکو به هواداران: دنبال جشن گرفتن نباشید!

رکنا: برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم پرسپولیس همچون کاپیتان این تیم اعتقاد دارد پیروزی در بازی رفت تضمینی برای صعود به مرحله بعدی نیست.

پرسپولیس سه شنبه هفته آینده در یکی از مهم ترین بازی های تاریخش از السد قطر میزبانی خواهد کرد. سرخپوشان پایتخت در بازی رفت موفق شدند این تیم قدرتمند را شکست دهند که این نتیجه در حالی رقم خورد که پرسپولیسی ها بازیکنان زیادی را در اختیار نداشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کسب نتیجه در چنین شرایطی باعث شد تا برخی از هواداران پرسپولیس مسرور از این پیروزی، تیم خود را در فینال ببینند، موضوعی که از نگاه برانکو ایوانکوویچ پایه و اساس صحیحی ندارد.

او در گفتگو درباره تفکر و نگرش برای از طرفداران تیمش گفت: واقعیت آن چیزی است که سیدجلال می‌گوید. هرچند که شانس زیادی برای قهرمانی داریم اما قبلا هم گفته‌ام هنوز کار تمام نشده و یک نیمه دیگر بازی با السد مانده است. ما در پرسپولیس یک شانس و رویای بزرگ داریم اما هنوز کاری نکرده ایم.

برانکو ضمن یادآوری بازی استقلال Esteghlal - السد اظهار داشت: در این بین اطرافیان باشگاه چه در داخل و چه خارج خیلی به این تیم امیدوار هستند و ما را نه تنها بالا بلکه بالاتر از آن چیزی که هستیم، می‌بیینند. به همین خاطر فقط فکر می کنند چطور می‌توانند جشن بگیرند. بازی با الدحیل چهار نیمه داشت و تا نیمه آخر دو بر صفر عقب بودیم و در نیمه آخر توانستیم سه گل بزنیم و صعود کنیم.

حال این هواداران پرسپولیس هستند که باید با چنین واقعیتی کنار بیایند و بی خود و بی جهت، غرور کاذب را به تیم تزریق نکنند؛ خصوصا آن هایی که در شبکه های اجتماعی فعال هستند و همچنین کسانی که روز سه شنبه به ورزشگاه آزادی Freedom می روند.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

از گرگ آقا و گشنه تا آشفته و مفتول !! / عجیب‌ترین اسامی دختر و پسر ثبت شده در ثبت احوال قبرها 12 طبقه شدند! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا جزییات فاجعه خونین در هسته مرکزی بجنورد آخرین خبر از حضور دوباره مهران مدیری در تلویزیون ! درگیری شدید فوتبالیست و خواننده‌ مشهور ترک جنجال به پا کرد / شوخی با همسر خواننده آغاز ماجرا بود +تصاویر پشت پرده پرش خطرناک یک سلبریتی از هواپیما بدون چتر نجات! عروس کچل پس از ماه عسل به دادگاه تهران شکایت کرد + عکس دستگیری گردانندگان باند «داف‌های تهران» در فیس‌بوک! تیراندازی وحشتناک مرد سیاهپوش در پارک کودک سنندج / شب گذشته رخ داد فریبا در تریلی شوهرش عکس او با عروس جوان را دید! نوعروس را زیر پل شهید رجایی تهران از کنار داماد دزدید ! + جزییات وعکس پرونده پولشویی میلیاردی در یک روستا گرگان سرنشینان تیبا در جاده شیراز زنده زنده سوختند فوری / ربوده شدن 14 نیروی بسیجی و هنگ مرزی میرجاوه

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۹۰۳۶/پیام_برانکو_به_هواداران_دنبال_جشن_گرفتن_نباشید را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: