Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@07:08:20 GMT

حفظ آثار دفاع مقدس نباید محدود شود

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۸۹۰۵۰/حفظ_آثار_دفاع_مقدس_نباید_محدود_شود

حفظ آثار دفاع مقدس نباید محدود شود

گرگان - ایرنا - جانشین رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: حفظ آثار به جا مانده از هشت سال دفاع مقدس نباید محدود شود و برای انتقال آن که کلید وحدت کشور به شمار می رود، به تلاش بیش از گذشته نیاز است.

به گزارش ایرنا، امیر سرتیپ دوم ستاد محمد فهمیده قاسم ‌زاده روز چهارشنبه در مراسم تکریم و معارفه رییس بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان گلستان، دفاع مقدس را سرمایه ارزشمند حاصل از مشارکت همه اقشار و گرایش های سیاسی ذکر و برضرورت تداوم حفظ آثار و نشر ارزش های آن در جامعه تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس که در سال 1369 با هدف ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت و ممانعت از فراموشی و تحریف آن و ارایه به نسل آینده تشکیل شد، از مشارکت همه آحاد جامعه برای حفظ آثار دفاع مقدس استفاده می کند.
وی بر همراهی بیش از گذشته دولتمردان و فرماندهان و مردم در حفظ و ترویج آثار در دفاع مقدس در جامعه تاکید کرد.
امیر سرتیپ ستاد قاسم زاده همچنین ایجاد مراکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس در مراکز استان ها را ضروری دانست و افزود: سال گذشته 10 مرکز فرهنگی بنیاد در استان ها با حضور رییس جمهوری مورد بهره برداری قرار گرفت که امسال 6 مرکز دیگر در 6 استان در ایام مبارک دهه فجر بهره برداری می شود.
وی گفت: بهره برداری از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان گلستان هم در سال 98 پیش بینی شده است.
در این مراسم با قدردانی از 9 ماه فعالیت سرهنگ مسعود جمشیدی فولادی مدیرکل پیشین اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گلستان، سردار سرتیپ دوم پاسدار علی ملک شاهکویی به عنوان مدیرکل جدید این اداره کل در استان معرفی شد.
استان گلستان در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس حدود 4 هزار شهید تقدیم کرده است و افزون بر این 13 هزار جانباز و یک هزار و 178 آزاده دارد.
6204/1860

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۹۰۵۰/حفظ_آثار_دفاع_مقدس_نباید_محدود_شود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: