Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-27@04:01:57 GMT

جزئیات جدید از ربوده شدن هموطنان در جنوب شرق کشور

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۸۹۱۷۳/جزئیات_جدید_از_ربوده_شدن_هموطنان_در_جنوب_شرق_کشور

بامداد امروز بود که خبری تلخ از جنوب شرق کشور مخابره شد. براساس گزارش‌های اولیه مشخص شد ۱۱ نفر از جوانان کشورمان از سوی یک گروهک تروریستی ربوده شده اند.

تحقیقات تکمیلی حکایت از آن داشت که در حوالی برجک ۱۰۴ در دهنه تنگوک در منطقه لولکدان میرجاوه عوامل گروهک تروریستی جیش الظلم ۱۱ نفر از جوانان این مرز و بوم را ربوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اعلام منابع رسمی، گروگان‌ها 11 نفر شامل 6 نفر از بسیجیان، 4 نفر از سربازان وظیفه و 1 کادر مرزبانی بوده‌اند.

این در حالی است که براساس گمانه زنی‌های اولیه این افراد براثر غذای آلوده مسموم شده و توسط این گروهک به داخل پاکستان منتقل شده‌اند.

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۹۱۷۳/جزئیات_جدید_از_ربوده_شدن_هموطنان_در_جنوب_شرق_کشور را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: