Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-26@06:43:17 GMT

ادعاهای عجیب و غریب معاون اخراجی درباره افشانی

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۸۹۱۷۸/ادعاهای_عجیب_و_غریب_معاون_اخراجی_درباره_افشانی

ادعاهای عجیب و غریب معاون اخراجی درباره افشانی

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، حجت‌الله میرزایی درباره ماجرای شنود شدن از طرف افشانی گفت: آقای افشانی گفته‌اند که من تلفن معاونانم را شنود می‌کنم و فهمیدم که برخی از آن‌ها پشت من حرف می‌زنند.

معاون سابق برنامه‌ریزی، توسعه شهری و امور شوراهای شهرداری تهران افزود: این کار غیرقانونی است و در هرجای دنیا اتفاق می‌افتاد یک رسوایی بزرگ بود‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: اگر صحبتی هم شده راجع به عملکرد ایشان بوده، ما هیچ‌گاه بر سر ماندن یا نماندن و جایگزین ایشان صحبت نکردیم.

میرزایی گفت: آقای افشانی باید راجع‌ به مشکلاتی که بر اثر حذف من برای برنامه پنج‌ساله سوم ایجاد می‌شود، پاسخگو باشند.

وی همچنین افزود: شب گذشته خبری مبنی بر اینکه یک فایل صوتی که در آن کریمی (روابط عمومی) و میرزایی در حال رایزنی برای جانشینی افشانی هستند به دست شهردار تهران رسیده و دلیل حذف ناگهانی این دو از سمت‌های خود همین فایل صوتی است، در کانال‌ها منتشر شد.
 

اقتصادآنلاین

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۹۱۷۸/ادعاهای_عجیب_و_غریب_معاون_اخراجی_درباره_افشانی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: