Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-16@07:51:04 GMT

اولین گروه فنی تخصصی میناب جهت برپایی موکب قمر بنی هاشم عازم کربلا شدند

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۰۹۴۳۵۵/اولین_گروه_فنی_تخصصی_میناب_جهت_برپایی_موکب_قمر_بنی_هاشم_عازم_کربلا_شدند

به گزارش خبرنگار بسیج از میناب موسوی افراد اعزام شده را شامل تیم های برق کار،لوله کش،کاشی کار و داربست بند جهت برپایی هر چه بهتر و با کیفیت تر موکب قمر بنی هاشم دانست و گفت:این تیم های تخصصی از تاریخ 20/7/96الی 25/8/96 در کربلای معلا اسکان می یابند.

سید مجتبی موسوی افزود:تاکنون اقلام زیادی توسط عاشقان اهل بیت (ع) شهرستان میناب جهت پذیرایی در موکب، شامل بیش از 14تن آرد،2تن برنج،7تن خرماو.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..جمع آوری شده که روز به روز به این آمار افزوده می شود.

موسوی اظهار داشت:در مراسم اربعین امسال ،موکب قمر بنی هاشم روزانه از 1600نفر پذیرایی و به 1500 نفر از عاشقان اباعبدلله اسکان می دهد و یک اکیپ پزشکی جهت رفاه حال زائرین امام حسین (ع) در موکب قمر بنی هاشم مستقر خواهد بود.

عضو هیئت امنا و مسئول مالی،پشتیبانی موکب قمر بنی هاشم ،آدرس موکب را عمود 404 ،مسیر نجف اشرف به کربلا دانست وگفت:انشاالله به عنایت پروردگار و کمک آقا ابا عبدالله بتوانیم در خدمت رسانی به زائرین محترم امام حسین(ع) گام موثری برداریم.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۴۳۵۵/اولین_گروه_فنی_تخصصی_میناب_جهت_برپایی_موکب_قمر_بنی_هاشم_عازم_کربلا_شدند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: