Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-03-29@08:19:15 GMT

تصویری از حضور پرویز پرستویی در اردوی تیم ملی کشتی

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۹۵۱۳۷/تصویری_از_حضور_پرویز_پرستویی_در_اردوی_تیم_ملی_کشتی

تصویری از حضور پرویز پرستویی در اردوی تیم ملی کشتی

خرداد: پرویز پرستویی بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون صبح امروز به خانه کشتی رفت و از نزدیک به تماشای تمرین ملی‌پوشان نشست.

به گزارش خرداد به نقل از خبرآنلاین؛ پرویز پرستویی در این دیدار گفت: همیشه از دور شاهد رنج و عرق ریختن و تلاش و مقاومتی که برای غرور و غیرت خودتان و مملکتتان و برای پرچمتان که پرچم ملی ما است انجام می دهید، هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: من از کودکی تا الان که ۶۴ سالم است به کشتی علاقه دارم. از کودکی آن‌قدر عاشق کشتی بودم که شاید باورتان نشود از میدان شوش تا ابن بابویه شهر ری دنبال تابوت جهان پهلوان تختی پیاده رفتم. 
پرستویی تصریح کرد: در کودکی در دروازه غار زندگی می کردم و از طبقه فقیر جامعه بودم و به همین خاطر طرفدار کشتی بودم، هستم و خواهم بود چون این ورزش برای طبقه متوسط و فقیر جامعه است.

برچسب ها: رسول خادم ، فدراسیون کشتی ، پرویز پرستویی

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۵۱۳۷/تصویری_از_حضور_پرویز_پرستویی_در_اردوی_تیم_ملی_کشتی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: