Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@00:42:55 GMT

تجمع اعتراضی تاکسیرانان به فعالیت تاکسی های اینترنتی در زنجان+ تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۹۵۱۹۳/تجمع_اعتراضی_تاکسیرانان_به_فعالیت_تاکسی_های_اینترنتی_در_زنجان_تصاویر

تجمع اعتراضی تاکسیرانان به فعالیت تاکسی های اینترنتی در زنجان+ تصاویر

تاکسیرانان زنجان در اعتراض به فعالیت اسنپ و دیگر مشکلاتشان درمقابل استانداری زنجان تجمع کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; تاکسیرانان زنجانی با پارک خودرو‌های خود در مقابل استانداری و بستن این گذرگاه پرتردد سعی در رساندن صدای خود به مسئولین بودند.

معترضان در این تجمع مشکلات بیمه، فعالیت تاکسی‌های اسنپ و مسافرکشان شخصی را از جمله مشکلات خود مطرح می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس اظهارات تاکسیرانان نداشتن بیمه و جولان مسافر کشان شخصی زخم کهنه‌ای بود که با آمدن «اسنپ» به زنجان دوباره در میان دغدغه‌هایشان سرباز کرده است.

یکی از معترضان علت تجمع خود را پایین بودن نرخ کرایه تاکسی‌های اسنپ عنوان کرد و گفت: این اقدام تاکسیرانی مشکلات تاکسیرانان را دو چندان کرده است.

وی افزود: سازمان تاکسیرانی بارها در برابر اعتراضات ما گفته است اگر نمی‌توانید با این شرایط در تاکسیرانی فعالیت کنید با ماشین‌های شخصی کار کنید.

یکی دیگر از تجمع کنندگان با اشاره به اینکه هر ساله برای تمدید کارت شهری هفت خوان رستم را باید طی کرده و نزدیک به 500 هزار تومان نیز هزینه می‌کنیم افزود: در برابر این هزینه‌ها هیچ گونه خدماتی به تاکسیرانان ارائه نمی‌شود.

مسافران شخصی و مشکلات بیمه همچنان دغدغه اصلی این تاکسیرانان بوده و برخی از تاکسیرانان مشکلات بیمه را از جمله مشکلات کهنه‌ خود عنوان می‌کردند که همچنان با آن درگیر هستند.

یکی از معترضان عنوان کرد: از سوی استانداری نیز هیچ توجهی به تاکسیرانان نمی‌شود و بارها برای مطرح کردن مشکلات خود در مقابل استانداری جمع شدیم ولی هر بار وعده دادند ولی هیچ وعده‌ای عملی نشده است.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۵۱۹۳/تجمع_اعتراضی_تاکسیرانان_به_فعالیت_تاکسی_های_اینترنتی_در_زنجان_تصاویر را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: