Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-26@09:37:35 GMT

جزیره ای که در هر متر مربع آن یک مار سمی وجود دارد!

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۹۸۲۸۳/جزیره_ای_که_در_هر_متر_مربع_آن_یک_مار_سمی_وجود_دارد

جزیره ای که در هر متر مربع آن یک مار سمی وجود دارد!

 جزیره مارها در برزیل یکی از اماکن ممنوعه برای انسانها است، زیرا در هر متر مربع آن یک مار سمی وجود دارد.  جزیره در بیست و پنج مایلی سواحل برزیل قرار گرفته و هیچ کسی جرأت رفتن به این جزیره را ندارد.

می گویند روزی یک شکارچی که راهش را در نزدیکی این جزیره گم کرده بود، چند روز بعد جسد خون آلودش را که گویی در دریاچه ای از خون فرو رفته است پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خطرناک ترین نوع مار در این جزیره، مارهای طلایی lancehead هستند و از کشنده ترین مارهای جهان به شمار می روند. در جزیره طول مارها به بیش از چند متر می رسد.

افسانه ها می گویند دزدان دریایی برای محافظت از گنج هایشان مارها را در این جزیره پخش کردند و باعث گسترش آنها شدند اما در حقیقت جزیره مارها حدوداً صد هزار سال پیش با بالا آمدن سطح آب دریا از آمریکا جدا شده است و بعد از آن مارها در آن گیر افتادند. 

این مارهای مخوف پرندگان را شکار و از آنها تغذیه می کنند. سم آنها بسیار قوی تر از سم مارها در مکان های دیگر دنیا است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۸۲۸۳/جزیره_ای_که_در_هر_متر_مربع_آن_یک_مار_سمی_وجود_دارد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: