Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-26@05:12:23 GMT

۶ نفر مصدوم در آتش‌سوزی در پالایشگاه آبادان

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۰۹۸۲۹۱/۶_نفر_مصدوم_در_آتش_سوزی_در_پالایشگاه_آبادان

۶ نفر مصدوم در آتش‌سوزی در پالایشگاه آبادان

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، حادثه آتش‌سوزی در پالایشگاه آبادان زمانی رخ داد که گروه تعمیراتی در حال تعمیر بخشی از لوله‌های عبور گاز و آب در پالایشگاه بوده و قصد بریدن لوله را داشتند.

بر این اساس به دلیل حرارت بیش از حد محیط و وجود مواد سوختی به محض بستن دستگاه کاتر روی لوله و قبل از شروع کار، انفجار رخ داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این آتش‌سوزی 6 نفر مصدوم به جا گذاشت که 2 نفر از آنها سوختگی بالا داشته به بیمارستانی در اهواز منتقل شدند، 2 نفر در بیمارستان آبادان بستری شدند و 2 نفر نیز سرپایی مداوا شده و مرخص شدند.

بر اساس این گزارش این آتش‌سوزی به سرعت مهار شده است.

گزارش فارس حاکی است کارشناسان ایمنی معتقدند با توجه به دمای بالای این روزهای استان خوزستان، انجام عملیاتی که ریسک و امکان وقوع حادثه را به همراه داشته باشد، باید در زمان‌هایی مانند ابتدای روز انجام شود که دمای محیط پایین‌تر باشد.

به اشتراک گذاری کد خبر : 2904148990196014441 برچسب‌ها : آتش سوزی جام جم آنلاین پالایشگاه آبادان ۶ نفر مصدوم در آتش‌سوزی در پالایشگاه آبادان لینک کوتاه :

ارسال نظر

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید: 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید. 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود. 3- نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود. تصویر امنیتی : پربازدیدها هشدار روحانی نسبت به سدسازی ترکیه روی دجله و فرات کاهش فوری فشار خون با این آبمیوه هنوز هنگام عبور از آسمان خلیج فارس وحشت می کنم 10 دردی که با مصرف منظم آناناس می توان درمان کرد! تصادف زنجیره‌ای عجیب ۴ خودرو در تهران + عکس خواننده و بازیگر معروف همراه با خانواده + عکس عکس‌های یک مرد از نبرد همسرش با سرطان + عکس عکس‌هایی که محرمانه‌شدند/ سردخانه بندرعباس کیپ تا کیپ پر از جنازه بود/ انگار اجساد از فرق سر تا نوک پا چاقو خورده بودند + عکس چهره بدون رُتوش حقوق‌ بشر آمریکایی چرا صبح‌ها سرم درد می‌کند؟ لیست همه پربازدیدها برگزیده‌ها چه شد که آدمیرال وینسنس مدال شجاعت گرفت؟ +عکس حلبی آباد ها احیا می شوند؟! / یک کارشناس: حذف حاشینه نشینی شدنی نیست تکنولوژی واقعیت افزوده اپل نسبت به گوگل به واقعیت نزدیک‌تر است + عکس عکس‌هایی که محرمانه‌شدند/ سردخانه بندرعباس کیپ تا کیپ پر از جنازه بود/ انگار اجساد از فرق سر تا نوک پا چاقو خورده بودند + عکس وقتی پدر بزرگ دوچرخه سوار می شود جزئیات طرح مجلس برای مقابله با تحریم های تازه امریکا علیه ایران غذایی که سر راه موتور سوار سبز شد! جاسوسی اطلاعاتی آمریکایی ها از کاربران ویندوز در هر جای جهان ماری که غذای یک مرغ شد! عکس‌های یک مرد از نبرد همسرش با سرطان + عکس آخرین مطالب همه سایت 20:10 ۶ نفر مصدوم در آتش‌سوزی در پالایشگاه آبادان 20:08 اعتراض مجید جلالی به تعویق در مراسم قرعه کشی لیگ برتر فوتبال 19:54 دستگیری عامل نشر اکاذیب در فضای مجازی توسط پلیس ایرانشهر 19:30 سقوط درخت بر روی اتوبوس بی آر تی +عکس 19:19 پایان تیر؛ آخرین مهلت موتورسواران برای طرح بخشودگی بیمه شخص ثالث 19:16 درآمد ۴ میلیون تومانی متکدیان در تهران 18:50 تیم منتخب جام کنفدراسیون‌ها اعلام شد +عکس 18:48 برق خط 5 مترو تهران قطع شد 18:40 چهارشنبه دمای کشور به اوج می‌رسد / دمای 40 درجه ای در تهران 18:19 معاون وزیر امور خارجه روسیه به تهران می آید فهرست همه مطالب جام جم آنلاین © 2015 | کلیه حقوق این وب سایت متعلق به موسسه فرهنگی مطبوعاتی جام جم است. ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

منبع: جام جم آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۸۲۹۱/۶_نفر_مصدوم_در_آتش_سوزی_در_پالایشگاه_آبادان را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: