Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-18@12:01:34 GMT

بن‌سلمان و پامپئو در ریاض دیدار کردند

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۹۸۴۴۱/بن_سلمان_و_پامپئو_در_ریاض_دیدار_کردند

بن‌سلمان و پامپئو در ریاض دیدار کردند

«محمد بن سلمان» ولیعهد سعودی در دیدار با «مایک پامپئو» وزیر خارجه آمریکا در ریاض، با خواسته طرف آمریکایی برای تسریع در تحقیقات مواجه شد.

پامپئو امروز برای پیگیری پرونده «جمال خاشقچی» روزنامه‌نگار منتقد سعودی به ریاض رفته است. خاشقچی سه‌شنبه دو هفته قبل و پس از مراجعه به کنسول‌گری عربستان در استانبول ناپدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پلیس ترکیه امروز اعلام کرد که شواهدی از قتل وی را در کنسول‌گری یافته است.

«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا دیروز گفته بود که «شاید قتل خاشقچی کار عناصر خودسر بوده باشد.» سی‌ان‌ان هم در ساعاتی که پامپئو در هواپیما به سمت ریاض می‌رفت، خبر داد که عربستان می‌خواهد ماجرای قتل خاشقچی را علنی کند و تقصیر را به گردن «اشتباه بازجو» بیاندازد.

پامپئو، اما در دیدار با بن سلمان، از وی خواسته که دستور تسریع در تحقیقات مربوط به پرونده خاشقچی را صادر کند.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۸۴۴۱/بن_سلمان_و_پامپئو_در_ریاض_دیدار_کردند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: