Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وبسایت برنامه ۹۰»
2024-04-20@10:16:20 GMT

ایران 2 - 1 بولیوی / برتری ایران در نیمه اول با تک گل جهانبخش

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۹۸۴۵۲/ایران_۲_۱_بولیوی_برتری_ایران_در_نیمه_اول_با_تک_گل_جهانبخش

ایران 2 - 1 بولیوی / برتری ایران در نیمه اول با تک گل جهانبخش

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - ایران و بولیوی از ساعت 19:30 در دیداری دوستانه به مصاف هم رفته اند 

به گزارش وب‌سایت نود، تیم ملی فوتبال کشورمان امشب در ورزشگاه آزادی و در دیداری دوستانه به مصاف تیم ملی بولیوی رفته است. این اولین بار است که این دو کشور با هم بازی می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بولیوی 3 بار در جام جهانی حضور داشته که آخرین بار در سال 1994 بود. آن ها تیم 58 رنکینگ فیفا هستند و بدترین تیم منطقه آمریکای جنوبی از این حیث محسوب می شوند. این بدترین رتبه تاریخ این تیم در رنکینگ فیفاست. در حالیکه در سال 1997 آن ها بهترین رتبه خود یعنی 11 دنیا را تصاحب کردند. 

تیم داوری
عباس غلوم (کویت)
کمک داوران: علی شعبان و حمود الفهلی (کویت)

ترکیب ایران
علیرضا بیرانوند، صادق محرمی، روزبه چشمی، مجید حسینی، احسان حاج‌صفی، امید ابراهیمی، وحید امیری، سامان قدوس،‌ مهدی طارمی، علیرضا جهانبخش و سردار آزمون
سرمربی کارلوس کی روش

ترکیب بولیوی
ویسکارا، هاکوئین لوئیز، خوان گابریل، خوزه مانوئل، ریبرا اسکار، وایار دیگو، اروین، لیونل جاستینانو، هنری واکا، رودی کاردوزو، ژلیبرت الوارز.
سرمربی فاریا

 

 لحظات حساس
نیمه اول
دقیقه 2: در اولین حمله جدی ایران روی یک ضربه ایستگاهی از فاصله نسبتا زیاد، ارسال محرمی روی سر طارمی فرود آمد و ضربه سر این بازیکن پس از برخورد به تیرک افقی دروازه به اوت رفت.
دقیقه 8: آلوارز در داخل محوطه جریمه تیم ایران توپ را تصاحب کرد و پس از عبور زیبای توپ از بالای سر چشمی در حالی که تنها یک ضربه با گل کردن توپ فاصله داشت، با تکل عالی مجید حسینی متوقف شد و بیرانوند در ادامه به راحتی توپ را تصاحب کرد.
دقیقه 17: گل اول برای ایران توسط جهانبخش. روی ارسال اوت توسط حاج صفی و اثر گذاری طارمی، ضربه سر جهانبخش از شش قدم توسط دروازه بان بولیوی مهار شد و در ادامه خود جهانبخش روی ریباند دروازه بولیوی را باز کرد. 

 نیمه دوم
دقیقه 52: روی یک شوت از پشت محوطه جریمه رودی کاردوسو موفق شد دروازه ایران را باز کند تا بیرانوند را از ثبت یک کلین شیت دیگر با تیم ملی محروم کند. 
دقیقه 54: روی ارسال از ضربه کاشته توسط اشکان دژاگه در حالیکه تا شعاع 5 متری طارمی مدافعی از بولیوی دیده نمی شد این بازیکن یک موقعیت ایده آل را برای گل زنی از دست داد و توپ با برخورد به ران وی راهی اوت شد
دقیقه 56: در یک حرکت ترکیبی از ملی پوشان روی حرکت تکنیکی ترابی، در نهایت توپ به مجید حسینی رسید که شوت این بازیکن با اختلافی زیاد از بالای دروازه به بیرون رفت. 
دقیقه 62: پاس عمقی اشکان دژاگه از بین دو مدافع میانی بولیوی رد شد و در نهایت به مهدی ترابی رسید و این بازیکن در موقعیتی تک به تک دروازه بولیوی را باز کرد.

 

اتفاق ویژه
مهمترین اتفاق این دیدار حضور بانوان پس از سالها برای تماشای یک مسابقه فوتبال در آزادی بود. اتفاقی که هرچند در این مرحله فقط شامل برخی از بانوان خاص نظیر خانواده های بازیکنان و مسوولان فدراسیون فوتبال شد، نوید اتفاقات خوشایندی را در آینده را می دهد. 

1004

 

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۸۴۵۲/ایران_۲_۱_بولیوی_برتری_ایران_در_نیمه_اول_با_تک_گل_جهانبخش را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: