Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-20@14:00:02 GMT

پشت صحنه فیلم هانسل و گرتل

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۹۸۵۰۱/پشت_صحنه_فیلم_هانسل_و_گرتل

‍‍‍‍‍‍

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284 «هانسل و گرتل: شکارچیان جادوگر / Hansel and Gretel: Witch Hunters» به نویسندگی و کارگردانی تامی ویرکولا یک فیلم اکشن ترسناک و فانتزی تاریک آمریکایی آلمانی، محصول سال 2013 است. این فیلم ادامه داستان متل آلمانی هانسل و گرتل است که توسط برادران گریم ثبت و در سال 1812 منتشر شده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داستان ماجراجویی یک برادر و خواهر کوچک به نام‌های هانسل و گرتل را روایت می‌کند که یک شب در جنگلی تاریک به خانه‌ای که از کیک و شکلات ساخته شده می‌رسند و توسط یک جادوگر پیر در خانه زندانی می‌شوند. جادوگر هانسل را مجبور به خوردن شیرینی‌ها می‌کند و از طرف دیگر اجاق را برای پختن او آماده می‌کند. اما خواهر و برادر با همکاری یکدیگر جادوگر را غافلگیر کرده و او را به درون اجاق می‌اندازد. سال‌ها بعد از این ماجرا هانسل و گرتل تبدیل به شکارچیان جادوگر شده و شهرت زیادی کسب کرده‌اند. آن‌ها در ازای ازبین بردن جادوگرهای سرزمین‌های مختلف دستمزد دریافت می‌کنند. جرمی رنر، جما آرترتون، فامکه یانسن، پیتر استرمر و پیلا ویتالا در این فیلم سینمایی مقابل دوربین مایکل بون ویلین نقش آفرینی کردند. پشت صحنه ساخت این فیلم سینمایی را در تابناک می‌بینید.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۸۵۰۱/پشت_صحنه_فیلم_هانسل_و_گرتل را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: