Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-24@04:25:47 GMT

فصل سوم محله گل و بلبل در صورت تولید، تغییرات زیادی دارد/رضایت 90 درصدی مخاطبان از این مجموعه

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۰۹۸۵۳۰/فصل_سوم_محله_گل_و_بلبل_در_صورت_تولید_تغییرات_زیادی_دارد_رضایت_۹۰_درصدی_مخاطبان_از_این_مجموعه

فصل سوم محله گل و بلبل در صورت تولید، تغییرات زیادی دارد/رضایت 90 درصدی مخاطبان از این مجموعه

خبرگزاری میزان- نویسنده "محله گل و بلبل" با اشاره به اینکه در صورت ساخته شدن فصل سوم این مجموعه تغییرات زیادی در آن اتفاق می‌افتد، از رضایت 90 درصدی مخاطبان این مجموعه سخن گفت. محمد درویشعلی پور نویسنده مجموعه تلویزیونی "محله گل و بلبل" در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی خبر گزاری میزان گفت: "محله گل و بلبل" در 90 قسمت تولید می‌شود و ما نیز روال داستان را به گونه ای پیش می‌بریم که در این مدت، قصه به پایان برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: هنوز تصمیم گیری برای اینکه شخصیت‌های جدیدی با حضور بازیگران جدید به مجموعه اضافه شوند، صورت نگرفته البته شاید شخصیت جدیدی مانند شخصیت بازپرس که امیر سهیلی نقش آن را ایفا کرد، داشته باشیم.

نویسنده مجموعه تلویزیونی "محله گل و بلبل" اظهار کرد: همچنین شخصیت دیگری هم وجود دارد که مجید صیادی بازیگر نقش "برفک" آن را ایفا می‌کند.
وی در ادامه صحبت‌های خود تصریح کرد: بعید می‌دانم در قسمت‌های باقی مانده از "محله گل و بلبل 2" بازیگر جدیدی به مجموعه اضافه شود.
درویشعلی پور توضیح داد: در ویژه برنامه نوروزی "محله گل و بلبل 2" ،‌4 بازیگر به مجموعه اضافه کردیم که خدا را شکر مردم خیلی راضی بودند و بیش از 90 درصد از مخاطبانی که این مجموعه را دنبال می‌کنند، از آن رضایت کامل داشتند.

وی یادآور شد: ساخت فصل سوم "محله گل و بلبل" به آینده و اتفاق‌هایی که رخ می‌دهد، بستگی دارد و اگر فصل سوم تولید شود، با یک تغییر صد در صدی رو به رو خواهیم شد.
نویسنده مجموعه تلویزیونی "محله گل و بلبل" تصریح کرد: اگر من برای فصل سوم این مجموعه نیز نویسندگی را بر عهده داشته باشم، تغییرات بسیار زیادی را در ذهن دارم که آن‌ها را عملی خواهم کرد.
وی اظهار کرد: در فصل دوم این مجموعه، آن گونه که باید و شاید به برخی از شخصیت‌ها پرداخته نشده و به همین جهت تصمیم داریم در ادامه، روی آن شخصیت‌ها مانور بیشتری داشته باشیم تا مخاطبان بیشتر با آن‌ها آشنا شوند.
درویشعلی پور در ادامه یادآور شد: در صورتی که قرار باشد فصل سوم این مجموعه ساخته شود، پس از مدتی که گروه باید استراحت کند، "محله گل و بلبل" جلوی دوربین می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: از تمامی بیننده‌های مجموعه تلویزیونی "محله گل و بلبل" سپاسگزارم که این اثر را تماشا و از آن حمایت کردند. ما همه تلاش خود را به کار می گیریم تا این مجموعه همچنان به روند خوب خود همانطور که مردم آن را دوست دارند، ادامه دهد.
انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۸۵۳۰/فصل_سوم_محله_گل_و_بلبل_در_صورت_تولید_تغییرات_زیادی_دارد_رضایت_۹۰_درصدی_مخاطبان_از_این_مجموعه را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: