Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-27@01:10:35 GMT

توزیع بیش از یک میلیارد بن خرید کالا بین خانواده‌های زندانیان

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۰۹۹۵۹۵/توزیع_بیش_از_یک_میلیارد_بن_خرید_کالا_بین_خانواده_های_زندانیان

توزیع بیش از یک میلیارد بن خرید کالا بین خانواده‌های زندانیان

خبرگزاری میزان- در نوروز امسال مبلغ 300 میلیون ریال کارت هدیه و یک میلیارد و 210 میلیون ریال بن خرید کالا بین هزار و 254 خانواده زندانیان توزیع و تعداد 504 جفت کفش نیز به 504 خانواده زندانیان که توسط خیرین تامین شده بود اهدا شد. به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، مهدی کاهه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قم در دیدار با اعضای انجمن حمایت از زندانیان از تلاش‌های این انجمن در ایام نوروز تقدیر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تهیه و توزیع بن خرید کالا برای زندانیان و خانواده آنها را بسیار مطلوب و کاری جهادی عنوان کرد.
این مقام قضایی اظهار کرد: این یک فرصت و هدیه از سوی خداوند است که درس انسانیت و ایثار به جامعه داده و اهداف والا که همانا دورکردن جامعه از خطا و جرم است را در بر می‌گیرد. این مدال انسان دوستی برگردن شما آویخته است.
گفتنی است در نوروز امسال مبلغ 300 میلیون ریال کارت هدیه و یک میلیارد و 210 میلیون ریال بن خرید کالا بین هزار و 254 خانواده زندانیان توزیع و تعداد 504 جفت کفش نیز به 504 خانواده زندانیان که توسط خیرین تامین شده بود اهدا شد.


انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۹۵۹۵/توزیع_بیش_از_یک_میلیارد_بن_خرید_کالا_بین_خانواده_های_زندانیان را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: