Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@04:40:39 GMT

مجموع ضرر تصادفات سري فيلم‌هاي سريع و خشن به بيش از نيم ميليارد دلار رسيده است

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۱۰۰۶۰۹/مجموع_ضرر_تصادفات_سری_فیلم_های_سریع_و_خشن_به_بیش_از_نیم_میلیارد_دلار_رسیده_است

خبرگزاري آريا - شرکت بيمه‌ي Insure the Gap اقدام به محاسبه‌ي مجموع آسيب‌هاي رخ داده در هفت قسمت فيلم سريع و خشن کرده است. به گزارش اين شرکت، هزينهاين آسيب‌ها به نيم ميليارد دلار مي‌رسد.

سري فيلم‌هاي سريع و خشن بسيار جذاب هستند؛ اما خوشبختانه در دنياي واقعي رخ نمي‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دليل آن چيست؟ زيرا تصادفات ناشي از آن‌ها بسيار پرهزينه هستند. به گزارش هاليوود ريپورتر، وب‌سايت بيمه‌ي بريتانيا، Insure the Gap، مجموع هزينه‌هاي ناشي از تصادفات و تخريب ساختمان‌ها در تمامي قسمت‌هاي فيلم سريع و خشن را تخمين زده است. اين رقم به عدد 523 ميليون و 222 هزار و 275 دلار مي‌رسد.اين وب‌سايت همچنين آسيب ناشي از فيلم، نوع آسيب و آسيب شخصيت‌هاي فيلم به وسايل را نيز محاسبه کرده است. تا به اين لحظه، پرهزينه‌ترين و پرضررترين قسمت، فيلم هفتم اين سري بوده است. در اين فيلم، شخصيت‌هاي داستان باعث رسيدن رقم اين آسيب‌ها به بيش از 250 ميليون دلار شده‌اند. اين رقم تقريباً نيمي از هزينه‌ي آسيب در تمامي هفت قسمت فيلم است. در مقابل، ضرر وارده از سوي افراد در 5 قسمت اول فيلم تنها به کمتر از 25 ميليون دلار مي‌رسد.اگر به دنبال کم‌هزينه‌ترين قسمت سريع و خشن هستيد، ما به شما قسمت اول را پيشنهاد مي‌کنيم؛ اين قسمت از نظر هزينه‌ي طراحي و آسيب خودروها، در پايين‌ترين رتبه جاي مي‌گيرد. شکي نيست که قسمت هفتم اين فيلم در جايگاه پرآسيب‌ترين و البته خاص‌ترين خودروها قرار دارد.جالب اينجا است که سهم تبه‌کاران فيلم در آسيب به خودروها و ساختمان‌ها در مقايسه با قهرمانان فيلم به‌مراتب کمتر است. مجموع آسيب وارده به خودروها و ساختمان‌ها از سوي تبه‌کاران به 197 ميليون و 482 هزار و 589 دلار مي‌رسد، درحالي‌که سهم قهرمانان 325 ميليون و 709 هزار و 517 دلار است. شخصيت دکارد شاو (Deckard Shaw) به‌تنهايي مسئول تخريبي به ارزش 185 ميليون و 597 هزار و 144 دلار است که چيزي در حدود 94 درصد از سهم تبه‌کاران مي‌شود. مقام دوم و سوم اين فهرست نيز به دومينيک تورتو و لوک هابز مي‌رسد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۰۶۰۹/مجموع_ضرر_تصادفات_سری_فیلم_های_سریع_و_خشن_به_بیش_از_نیم_میلیارد_دلار_رسیده_است را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: