Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-29@08:19:29 GMT

مرگ غم انگیز دختر ۱۴ ساله در سراب

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۰۰۶۶۲/مرگ_غم_انگیز_دختر_۱۴_ساله_در_سراب

مرگ غم انگیز دختر ۱۴ ساله در سراب

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛  حجت هدایتی مسئول حوادث و فوریت‌های پزشکی سراب گفت:در حادثه ساعت ۲۰:۲۰ دیشب موضوع غرق شدگی دو نفر و کاهش هوشیاری دو نفر در سد خاکی زرنق به اورژانس اطلاع داده شد و سریعا دو دستگاه آمبولانس اورژانس عازم شد.

وی افزود: دختر ۱۴ساله که در حال تفریح در کنار سد بودند و با لیز خوردن پایش داخل آب افتاده و جان خود را از دست داد و مادر ۴۵ساله وی که برای نجات وی داخل آب رفته بود دچار مصدومیت و مشکل تنفسی شده بود و با اقدامات اورژانس نجات پیدا کرد و جهت ادامه درمان به بیمارستان امام حسین (ع) هریس انتقال یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

انتهای پیام/ش

غرق شدن دختر ۱۴ ساله در سراب

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۰۶۶۲/مرگ_غم_انگیز_دختر_۱۴_ساله_در_سراب را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: