Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@23:33:52 GMT

بوکان مقام نخست طرح کیفیت بخشی پایه اول کشور را کسب کرد

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۰۹۲۱۴/بوکان_مقام_نخست_طرح_کیفیت_بخشی_پایه_اول_کشور_را_کسب_کرد

بوکان مقام نخست طرح کیفیت بخشی پایه اول کشور را کسب کرد

مهاباد -ایرنا- مدیر آمورش و پرورش بوکان گفت: مقام نخست طرح و الگوی کیفیت بخشی پایه اول ابتدایی در کشور را آموزش و پرورش این شهرستان در جشنواره اصفهان از آن خود کرد.

سلیمان مام عزیزی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طرح کیفیت بخشی پایه اول در پنج محور اولیا، معلمان، دانش آموزان، مدیران مدارس و مدیران نواحی و مناطق اجرا شد که شهرستان بوکان از طرف وزارت آموزش و پرورش در این بخش تجلیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: این برنامه از نوع برنامه های غیر خطی و چند بعدی است که در آن شرایط و موقعیت های اجرایی هر منطقه و مدرسه در نظر گرفته شده و شهرستان بوکان آن را به خوبی اجرا کرده است.
وی اضافه کرد: شناسایی معلمان شایسته، تبدیل 25 درصد معلمان پایه اول پسر به خانم، مجهزکردن کلیه کلاس های پایه اول به دیتا پروژکتور و تهیه کتاب های مختص این سنین، برگزاری کارگاه های آموزشی متعدد، افزایش 30درصدی پوشش نو آموزان در شهرستان، آموزش، تربیت و هدایت دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان به تدریس در پایه اول از جمله اقدامات انجام شده است.
وی از پوشش 90 درصدی نوآموزان روستایی شهرستان بوکان در مقطع پیش دبستانی خبر داد و گفت: متوسط پوشش پیش دبستانی در سطح کشور 71 درصد است.
مدیر آموزش و پرورش بوکان اضافه کرد: با وجود مشکلات و کمبودها مهمترین برنامه های آموزش و پرورش بوکان کیفیت بخشی به آموزش های مدرسه ای است.
در شهرستان بوکان 43 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی مشغول به تحصیل هستند.
شهرستان بوکان با 251هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.
7510/3093/2093

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۹۲۱۴/بوکان_مقام_نخست_طرح_کیفیت_بخشی_پایه_اول_کشور_را_کسب_کرد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: