Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@03:39:13 GMT

تیم اقتصادی جدید دولت، راه اشتباه تیم قبلی را ادامه می دهد/ اکثر صنایع کشور در خواب عمیق رکود به سر می برند

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۱۰۹۲۳۰/تیم_اقتصادی_جدید_دولت_راه_اشتباه_تیم_قبلی_را_ادامه_می_دهد_اکثر_صنایع_کشور_در_خواب_عمیق_رکود_به_سر_می_برند

تیم اقتصادی جدید دولت، راه اشتباه تیم قبلی را ادامه می دهد/ اکثر صنایع کشور در خواب عمیق رکود به سر می برند

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تیم جدید اقتصادی معرفی شده به مجلس دقیقا ادامه دهنده راه تیم قبلی است گفت: ما از عملکرد تیم قبلی رضایت نداریم، باید در امر اقتصاد مقاومتی فرا قوه ای تصمیم گیری شود ولی امروز شاهد هستیم که دوباره دولت می خواهد به صورت جزیره ای عمل کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل پایگاه انقلاب نیوز، رحیم زارع عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی درباره مشکلات و معضلات تیم اقتصادی دولت گفت: اصل هماهنگی مهمترین عاملی است که در تمام دولت ها می تواند جان اساسی و راهگشای مشکلات باشد که متاسفانه در دولت یازدهم وجود نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت: هماهنگی در دولت یازدهم در زمینه های سیاست ارزی، پولی و تجاری وجود نداشته است. چون تیم اقتصادی هماهنگ نبود و به صورت جزیره ای عمل شد خروجی و اثر بخشی لازم صورت نگرفت. نبود نگاه سیستماتیک و ارجحیت منافع فردی و سازمانی بر منافع ملی مشکلی بود که در دولت یازدهم بوجود آمده بود.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلسگفت: دولت یازدهم توانست تورم را مهار کند ولی اگر به اقتصاد کشور سر و سامان داده نشود در دولت دوازدهم با یک بحران اقتصای مواجه خواهیم شد. آقای روحانی با توجه به تاکید مقام معظم رهبری باید ابتدای امر تیم اقتصادی را به مجلس معرفی می کرد نه اینکه در دقیقه آخر با چانه زنی و ... این کار انجام بدهد.

زارع تصریح کرد: مردم در این انتخابات دغدغه اصلی خود را در اقتصاد و معیشت می دیدند که به پای صندق های رای آمدند و فرصت دوباره ای به دولت یازدهم دادند.

برنامه تیم اقتصادی دولت دوازدهم همان برنامه ای است که در دولت یازدهم اجرا می شد و در این برهه از زمان نبود یک ایده پرداز می تواند کار را برای دولت دوازدهم سخت کند.

وی تاکید کرد: اینکه گفته می شود در دولت های قبلی کاستی هایی در امر اقتصاد بوده است یا خیر مهم نیست، مهم این است که دولت دوازدهم در لحظه، برای جبران این کاستی های چه برنامه در بردارد. وقتی در سال 92 این دولت شاخص بورس را تحویل گرفت شاخص 95 هزار بود و تا یک سال پیش و بعد از برجام این شاخص به یکباره 35 هزار شاخص کاهش داشته است.

وی با انتقاد از تیم اقتصادی دولت یازدهم تاکید کرد: با توجه به اظهارات آقای روحانی در سخنرانی های متعدد خود که گفته بودند ما از رکود عبور کردیم در کشور ما هنوز رکود وجود دارد. در تمام کشور صنایع به خواب عمیق رفته اند و این خواب همچنان پا برجاست.

عضو کمیسیون اقتصادی با اشاره به اینکه تیم جدید اقتصادی معرفی شده به مجلس دقیقا ادامه دهنده راه تیم قبلی است گفت: ما از عملکرد تیم قبلی رضایت نداریم، باید در امر اقتصاد مقاومتی فرا قوه ای تصمیم گیری شود ولی امروز شاهد هستیم که دوباره دولت می خواهد به صورت جزیره ای عمل کند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۹۲۳۰/تیم_اقتصادی_جدید_دولت_راه_اشتباه_تیم_قبلی_را_ادامه_می_دهد_اکثر_صنایع_کشور_در_خواب_عمیق_رکود_به_سر_می_برند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: