Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@20:34:17 GMT

شهید «حاج حسین همدانی» به عنوان یک الگوی اسلامی در کشور معرفی شود

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۱۰۹۴۴۱/شهید_حاج_حسین_همدانی_به_عنوان_یک_الگوی_اسلامی_در_کشور_معرفی_شود

شهید «حاج حسین همدانی» به عنوان یک الگوی اسلامی در کشور معرفی شود

همدان - رئیس هیئت مدیره بنیاد فرهنگی، هنری سرلشکر شهید «حاج حسین همدانی» گفت: شهید «حاج حسین همدانی» باید به عنوان یک الگوی اسلامی در کشور معرفی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌اصغر عزیزی ظهر چهارشنبه در مصاحبه مطبوعاتی با خبرنگاران با بیان اینکه در بنیاد فرهنگی شهید همدانی تعدادی از افراد حقیقی و حقوقی عضو هستند، اظهار داشت: هدف بنیاد فرهنگی هنری شهید همدانی دستیابی حداکثری به خاطرات مرتبط با شهید همدانی از کودکی تا شهادت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه ایجاد گنجینه‌ای مکتوب و کارآمد در موضوعات جهادی، اخلاقی، اجتماعی و ارائه الگوی جهادی به اقشار مختلف جامعه و نیز تولید محصولات ادبی و هنری براساس خاطرات گردآوری شده از جمله اهداف این بنیاد است، گفت: شهید همدانی یک شخصیت ملی و جهانی است.

عزیزی با تاکید براینکه معرفی شهید همدانی باید به عنوان یک الگو برای سطوح مختلف جامعه در نظر گرفته شود، یادآور شد: شهید همدانی باید به عنوان یک الگوی اسلامی در کشور معرفی شود.

عزیزی با بیان اینکه باید این موسسه مرجعی باشد که بتوان برای شناخت ابعاد شخصیتی این شهید به آن مراجعه کرد، به برنامه ریزی برای برگزاری جشنواره خاطره‌نویسی اشاره کرد و گفت: مقدمات این کار از اواخر سال گذشته انجام شده و خاطرات مربوط به شهید همدانی از دوران کودکی تا شهادت را در برمی‌گیرد.

وی با بیان اینکه افراد می‌توانند در قالب داستان کوتاه، تهیه فیلم و نگارش کتاب در این دوره از جشنواره خاطره نویسی شرکت کنند، گفت: جمع‌آوری خاطرات مبنایی برای اقدامات آینده خواهد بود.

عزیزی ساماندهی مزار شهید همدانی، برگزاری مراسم اولین سالگرد سردار همدانی، مشارکت در برگزاری کنگره سراسری شعر مدافعان حرم با محوریت سردار همدانی و راه‌اندازی سایت «حبیب حرم» را از جمله اقدامات دانست و گفت: جشنواره خاطره‌نویسی ویژه شهید همدانی یک جشنواره ملی است.

وی با تاکید بر اینکه شرکت‌کنندگان می‌توانند با مراجعه به سایت بنیاد، آثار خود را ارسال کنند، گفت: مراجعه به سایت حبیب حرم، شبکه تلگرامی و صندوق پستی از دیگر راه‌های شرکت در جشنواره خاطره‌نویسی است.

رئیس هیأت مدیره بنیاد فرهنگی، هنری سرلشکر شهید حاج حسین همدانی با اشاره به اینکه جشنواره در دو بخش کلی و بخش مقاومت برگزار می‌شود، عنوان کرد: در بخش اول از سه نفر به عنوان برگزیده با اعطای جوایز نقدی و لوح تقدیر و در بخش مقاومت از ۱۰ نفر با اعطای جایزه نقدی همراه با تندیس و لوح جشنواره تقدیر به عمل می‌آید.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۹۴۴۱/شهید_حاج_حسین_همدانی_به_عنوان_یک_الگوی_اسلامی_در_کشور_معرفی_شود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: