Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@01:24:31 GMT

تقطیع سخنان معاون دادستان مشهد در همایش سلامت مادر و فرزند+فیلم

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۰۹۴۸۷/تقطیع_سخنان_معاون_دادستان_مشهد_در_همایش_سلامت_مادر_و_فرزند_فیلم

تقطیع سخنان معاون دادستان مشهد در همایش سلامت مادر و فرزند+فیلم

‍‍‍‍‍‍

روز گذشته چهارمین همایش سلامت مادر و فرزند در مشهد با حضور مادران شاغل برگزار شد و برخی از سخنان معاون دادستان عمومی و انقلاب مشهد در آن نشست تقطیع شد. ۱۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۸ استانها خراسان رضوی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، در این همایش به آسیب‌های جنسی، جسمی و روحی کودکان پرداخته شد و راهکار‌های پیشگیری از قرار گرفتن در این موقعیت نیز به مادران در کارگاه‌ها و پرسش و پاسخ آموخته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش ابتدایی این نشست نیره عابدین زاده معاون دادستان عمومی و انقلاب مشهد که سابقه کاری درخشانی در حوزه کودک و زنان آسیب دیده دارد، به ایراد سخن پرداخت.

در این همایش عابدین زاده اعلام داشت: یکی از محرک‌های جنسی کودک آزار‌ها لباس و چیدمان شیک ظاهری بچه‌ها است، شما بهترین لباس را برای کودکتان انتخاب می‌کنید ولی می‌توانید بهترین لباسی را برای کودکتان انتخاب کنید که هم زیبا باشد و هم زیبایی‌های بچه را به بیماران جنسی نشان ندهد؛ این قضیه برای دختران و پسران هم فرقی نمی‌کند.

حال با وجود بیان دغدغه‌های اجتماعی، رسانه‌ای که چشم خود را به روی تمامی زحمات بی دریغ این معاونت دادستان برای کودکان و زنان آسیب دیده کشیده شده، بسته و هم صدا با رسانه‌های معاند خارجی می‌شود.

تقطیع و جلوگیری از انتشار متن دقیق خبر موجب هجمه‌ای رسانه‌ای و سیاسی علیه این معاونت شد که پاسخ آن را رسانه خاطی بایستی به عهده گیرد.

سامان‌دهی کودکان بد سرپرست و بی سرپرست و کودکان کار یکی از هزاران اقداماتی است که این معاونت در کارنامه درخشان کاری خود دارد؛ در هفته گذشته خبر جلوگیری از ازدواج دختر 9 ساله مشهدی با مردی 37 ساله قطره‌ای کوچک از دریای اقدامات ارزشمند در این حوزه است.

بنگاه‌های دروغ پردازی غربی که چشم‌ بینا و گوش شنوایی برای اقدامات مثبت صورت گرفته در حوزه کودکان ندارند و تنها ادعای ایرانی بودن و انسان دوستی را با خود یدک می‌کشند، با فرض اینکه می‌توانند اقدامات شایسته در این حوزه را متوقف کرده و مردم را دلسرد به همراهی مسئولین با خود کنند، چشم و گوش خود را بسته و با تقطیع سخنان مقام مسئول سعی در انجام امری غیر اخلاقی و غیر حرفه‌ای کردند.

انتهای پیام/ ت

R41347/P1336/S6,1188/CT16

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۹۴۸۷/تقطیع_سخنان_معاون_دادستان_مشهد_در_همایش_سلامت_مادر_و_فرزند_فیلم را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: