Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@14:07:21 GMT

همایش سلامت روان در محیط کار و خانواده در جهرم برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۱۰۹۴۸۸/همایش_سلامت_روان_در_محیط_کار_و_خانواده_در_جهرم_برگزار_شد

همایش سلامت روان در محیط کار و خانواده در جهرم برگزار شد

جهرم-همایش سلامت روان در محیط کار و خانواده ویژه کارکنان ادارات شهرستان جهرم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، معاون بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی جهرم در همایش سلامت روان در محیط کار و خانواده گفت: استرس در محیط کار سلامت کارمندان را به مخاطره می اندازد و سبب افزایش خطای انسانی، حوادث ناشی از کار، افزایش غیبت از کار و به دنبال آن کاهش بهره وری می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجید ارجمند افزود: هدف از برگزاری همایش سلامت روان در محیط کار و خانواده این است که آگاهی کارمندان را افزایش دهیم و با ارائه راهکارهایی در جهت سلامت جامعه گام برداریم.

همچنین عبدالله نورزاد مدیر اداره آموزش و پرورش جهرم نیز در این همایش سلامت روان در محیط کار را یکی از نیازهای جامعه مدرن عنوان کرد و گفت: آموزش و پرورش در کنار دانشگاه علوم پزشکی می تواند با آموزش های لازم سلامت روان در محیط کار را که پیامد  آن سلامت  روان در خانواده و جامعه است را تا حد زیادی تضمین کند.

در پایان همایش کارشناس ارشد روان شناسی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در خصوص اهمیت اختلالات روان پزشکی و کنترل استرس در محیط کار مطالبی ایراد نمود و به پرسش های شرکت کنندگان  در همایش پاسخ داد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۹۴۸۸/همایش_سلامت_روان_در_محیط_کار_و_خانواده_در_جهرم_برگزار_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: