Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «نامه نیوز»
2024-04-19@08:11:54 GMT

اعلام نتایج نهایی تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش در هفته آینده

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۱۰۹۵۹۲/اعلام_نتایج_نهایی_تکمیل_ظرفیت_آزمون_استخدامی_آموزش_و_پرورش_در_هفته_آینده

رییس مرکز برنامه‌ریزی نیروی انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه در آزمون استخدامی 10 هزار نفری آموزش و پرورش 2200 ظرفیت خالی مانده بود گفت: احتمالا هفته آینده سازمان سنجش لیست یک برابر ظرفیت را برای گزینش اعلام کند بعد از انجام مراحل گزینش، نتایج قطعی اعلام می شود. اسفندیار چهاربند در گفت و گو با ایسنا، درباره زمان اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی 10 هزار نفری آموزش و پرورش اظهار کرد: آزمون استخدامی برای جذب 10 هزار نیروی انسانی در آبان ماه سال گذشته در 53 شهرستان برگزار شد و ۲۳۳ هزار و ۴۲۱ داوطلب نیز برای شرکت در این آزمون استخدامی با یکدیگر رقابت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش نامه نیوز ، وی افزود: پس از آن نتایج اولیه آزمون استخدامی در دی ماه اعلام و روند مصاحبه پذیرفته‌شدگان آغاز شد.

رییس مرکز برنامه ریزی نیروی انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه 2200 ظرفیت خالی مانده بود گفت: احتمالا هفته آینده سازمان سنجش لیست یک برابر ظرفیت را برای گزینش اعلام کند. بعد از انجام مراحل گزینش، نتایج قطعی اعلام می شود و باید برای شروع دوره های آموزشی منتظر اعلام نتیجه قطعی باشیم.

چهاربند افزود: بعد از اعلام نتایج نهایی، دوره‌های آموزشی پذیرفته شدگان در دانشگاه فرهنگیان شروع می شود که زمان آن به احتمال زیاد اردیبهشت ماه خواهد بود.

منبع: نامه نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namehnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نامه نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۹۵۹۲/اعلام_نتایج_نهایی_تکمیل_ظرفیت_آزمون_استخدامی_آموزش_و_پرورش_در_هفته_آینده را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: